کد خبر 714244
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
ورود دومین ايرباس 330 به فرودگاه مهرآباد

بازپرس ویژه جرائم فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، گفت: با صدور دستور قضائی، ارائه خدمات فرودگاهی به شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه مشهد متوقف شد.

‌به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ‌محمدحسن اصولی صفار، ‌بیان کرد: پرواز نجف - مشهد روز 25 فروردین‌ شرکت هواپیمایی زاگرس با 14 ساعت تأخیر پرواز انجام شد.

وی به الزام این شرکت هواپیمایی بر پرداخت حقوق مسافران تاکید و بیان کرد: شرکت زاگرس نسبت به این امر و تعهدات خود در مورد پرداخت حقوق مسافران پرواز تأخیر‌دار نجف - مشهد با وجود‌ فرصت کافی از سوی مسافران تاکنون اقدام نکرده است.

بازپرس ویژه جرائم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ادامه داد: در این راستا و به دلیل عدم اجرای تعهدات، از امروز با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی به شرکت زاگرس تا اطلاع ثانوی سلب می‌شود.
وی گفت: شرکت‌های هواپیمایی در صورت تاخیر در پروازها باید پاسخگوی مسافران باشند و با اجرای منشور حقوق مسافران در پروازهای داخلی و کنوانسیون‌های ورشو و توکیو در پروازهای خارجی نسبت به پرداخت خسارت مسافران اقدام کنند.

اصولی صفار افزود: در غیر این صورت با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی از شرکت‌های متخلف تا زمان کسب رضایت مسافران سلب می‌شود.
وی ادامه داد: البته مسافران نیز به دلایل مختلف نظیر تاخیر در پروازها و یا عدم پاسخگویی از سوی شرکت‌های مربوطه اجازه توقف در هواپیما را ندارند و طبق قانون ارتکاب چنین اقدامی از سوی مسافران جرم است و برابر قانون با آنها نیز برخورد خواهد شد.
بنابراین گزارش فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد بعد از مهرآباد تهران، پرترددترین فرودگاه کشور است که به‌طور متوسط در ایام عادی تا 180 پرواز و در شرایط پیک مسافری تا 250 پرواز از آن انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس