کد خبر 713823
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
درخشان

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه مربی اوکراینی کارنامه مشخصی دارد گفت: پس از مذاکره ای که خواهیم داشت بزودی در خصوص همکاری با او تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

به گزارش مشرق، محمد درخشان افزود: «بالیان کارن» از مربیان شناخته شده در جهان است که در رقابتهای معتبر کنار تیم اوکراین او را دیده ام. کارن با تیم اوکراین هفت سهمیه المپیک را کسب کرد و علی رغم آنکه به مدالی دست پیدا نکردند، اما مبارزات خوبی به نمایش گذاشتند. 

وی ادامه داد: کارن با سفر به تهران چند روزی در تمرینات تیم ملی حضور داشت و در نهایت بامداد پنجشنبه راهی کشور خود شد. در این مدت وضعیت فنی و کاری او زیر نظر قرار داشت. جلساتی با کارن داشتیم و شرایط بررسی شد. به زودی در خصوص او تصمیم گیری خواهیم کرد. 

رئیس فدراسیون جودو گفت: نگاه ما برای جذب مربی خارجی میزان تاثیرگذاری او در جودو کشورمان است. با بررسی هایی که داشتیم باید ببینیم این مربی تا چه اندازه می‌تواند برای جودو ما موثر باشد. در صورتی که بخواهیم با او کار کنیم ابتدا یک قرارد شش ماه مدنظر ماست و پس از این مدت در خصوص ادامه همکاری تصمیم گیری خواهد شد. 

درخشان در مورد نرسیدن نوجوانان به تورنمنت باکو گفت: این تیم قرار بود در رقابتهای بین المللی آذربایجان شرکت کند و از چند هفته قبل به دنبال انجام کارهای روادید بودیم. ولی متاسفانه از سوی میزبان کارها با تاخیر پیگیری شد و زمانی که سفارت قرار بود رواید نفرات اعزامی را صادر کند، ما صبح روز مسابقات به باکو می رسیدیم و عملا حضور در این رقابتها را از دست دادیم. 

وی به غیبت جواد محجوب در اردوی تیم ملی هم اشاره کرد و گفت: محجوب جودوکار خوبی است که مدالهای ارزشمندی هم برای جودو ایران کسب کرده است. ولی او باید تابع قوانین اردوهای ملی باشد و در تمرینات شرکت کند. آخرین صحبتی که با مدیرتیم های ملی داشته، قرار شده که مرحله بعد اردوها در تمرینات شرکت کند. 

رئیس فدراسیون جودو در خصوص نوع برخورد فدراسیون با این نوع غیبت ها هم گفت: برای حضور در اردوهای تیم ملی قوانینی وجود دارد که همه باید تابع آن باشند. علی رغم علاقه شخصی به او و احترام به تصمیمات وی، باید در اردوها شرکت کرده و صحبت های خود را بیان کند و سپس در مورد او تصمیم گیری کنیم. 

درخشان در پایان به بازیهای کشورهای اسلامی هم گفت: دو جودوکار را برای حضور در این رقابتها معرفی کرده ایم. سعید ملایی و علیرضا خجسته به این رقابتها اعزام خواهند شد. ضمن اینکه برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به زودی ترکیب تیم اعزامی را معرفی خواهیم کرد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس