جبهه مردمی

جبهه مردمی نیروهای انقلاب از تصمیم شورا استقبال کرده و آن را ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی و برگزاری انتخابات قانونمند و باشکوه می داند.

به گزارش مشرق،‌ جبهه مردمی نیروهای انقلاب در اطلاعیه ای از تصمیم شورای نگهبان در احراز صلاحیتها استقبال کرد و همچنین خواستار اجرای زنده هرگونه مناظرات انتخاباتی شد. در این بیانیه آمده است:


اعلام تصمیم نهایی شورای محترم نگهبان قانون اساسی به معنای برداشته شدن گامی مهم در جهت مهیا شدن ملت بزرگ ایران برای برگزاری یک انتخابات پرشور و تاریخی در 29 اردیبهشت 1396 است.

علی رغم اینکه شورای نگهبان از  4 کاندیدای ثبت نام کرده جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فقط دو کاندیدا را احراز صلاحیت کرده ، جبهه از تصمیم شورا استقبال کرده و آن را ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی و برگزاری انتخابات قانونمند و باشکوه می داند.

آقایان سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف اکنون دو کاندیدای جبهه مردمی و حاضر در صحنه انتخابات  هستند و جبهه با تمام امکانات و قوا برای پایان دادن به وضع موجود در دستگاه اجرایی کشور و جلب اعتماد مردم بدانها کمک خواهد کرد.

همچنین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی  تاکید می کند هرگونه مناظره انتخاباتی میان کاندیداها باید زنده برگزار شود تا مردم بتوانند بدون هر گونه شائبه جانبداری و دخل و تصرف از دیدگاه کاندیداها مطلع شوند. لذا جبهه از ستاد محترم انتخابات کشور تقاضا می کند هر چه زودتر در تصمیم خود تجدید نظر کرده و مجوز برگزاری مناظرات زنده را صادر نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 0
    احسنت لطفا یک کمپین راه بیاندازید... فوری
  • ملت IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 0
    بنده جزئی از ملت ایران از دوستان و دست اندرکاران مناظرات خواهشمندم که همانطور که حق ملت ایران برای فهمیدن حقیقت است مناظرات را زنده پخش کنید و ما مردم نباید بخاطر عده ای که از مناظرات زنده ترس دارند بسوزیم.بر شما تکلیف است که حقیقت را بدون کم وکاستی به مردم برسانید وگرنه در قیامت گردن شما را خواهیم گرفت.
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    6 0
    قوه مجریه باید از دست لیبرالها خارج شود.
  • عبداله ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    3 0
    دولتی ها خصوصا وابستگان آنها به دنبال مناظرات ظبط شده هستند و دلایل امنیتی را بهانه کرده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس