سازمان میراث فرهنگی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کلیات طرح تغییر سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه در جلسه عصر امروز کمیسیون به تصویب رسید.

به گزارش مشرق، مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 29 فروردین) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در این جلسه قانون هدفمندی یارانه‌ها با حضور کارشناسان و نماینده دولت بررسی شد.

وی افزود: 10 تن از نمایندگان معتقد بودند که دولت درباره قانون هدفمندی یارانه‌ها، دهک‌های بالا را حذف نکرده و لذا نمایندگان براساس ماده 236 به دلیل اجرا نشدن قانون خواهان این بودند که این موضوع به قوه قضائیه ارجاع داده شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تشریح ماده 236 آئین‌نامه داخلی مجلس، گفت: براساس ماده 236 آئین‌نامه داخلی مجلس مربوط به این است که اگر کمیسیون به نتیجه و جمع‌بندی برسد که دولت قانونی را اجرا نکرده، این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت و سپس به قوه قضائیه ارجاع داده شود.

لاهوتی با اشاره به توضیحات مسئولان دولتی، تصریح کرد: مسئولان دولتی معتقد بودند که قانون را اجرا کرده و براساس قانون  یک میلیون و دویست‌ هزار نفر را از دهک‌های بالا از دریافت یارانه حذف کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نظر نمایندگان چندان نسبت به توضیحات مسئولان دولتی مثبت نبود و به دلیل حجم زیاد کار ادامه بررسی‌ها به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس به دستور کار دیگر کمیسیون متبوعش اشاره کرد و گفت: کلیات طرح تغییر سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه نیز در جلسه عصر امروز کمیسیون به تصویب رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • zamyad IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
    1 0
    کارکنان سازمان میراث فرهنگی کمترین حقوق و مزایا را در میان سایر وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی دارند....بروید بپرسید تا مطمئن شوید....وضعیت معاش کارکنان این سازمان بسیار وخیم است..شاید بتوان گفت چیزی در حد بخور و نمیر دریافتی ما است.ماهیانه 1800000 تا 1700000 در صورتیکا بقیه جاها تا 6 تومن هم می گیرند. با مدرک فوق لیسانس و 14 سال سابقه دریافتی ام 2 تومن است...مستاجرم و دو فرزند دارم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس