روحانی

رسانه ملی بار دیگر به پوشش جانبدارانه سخنان حجت الاسلام روحانی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در آستانه انتخابات پرداخت.

به گزارش مشرق، رسانه‌ ملی که در روزهای گذشته به دلیل نحوه جانبدارانه سخنان حجت الاسلام روحانی در آستانه انتخابات با انتقاداتی رو برو بوده، صبح امروز (سه‌شنبه، 29 فروردین) با پوشش زنده سخنان او در مراسم رژه روز ارتش، به رویه خود ادامه داد.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، پوشش ویژه و زنده سخنرانی‌های حجت الاسلام  روحانی از سوی رسانه ملی با واکنش‌های زیادی همراه و این رسانه متهم به جانبداری از این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شده است.

پوشش زنده و کامل مراسم روز ملی فناوری هسته‌ای با حضور و سخنرانی روحانی در 20 فروردین، پخش زنده نشست خبری رئیس دولت مستقر درست یک روز قبل از ثبت‌نام داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری و در نمونه آخر پخش مستقیم حضور روز گذشته او در عسلویه -که حالا داوطلب محسوب می‌شود- و از سوی دیگر قراردادن سخنرانی‌ها و برنامه‌های روحانی در صدر اخبار سیما، از جمله رفتارهایی است که رسانه ملی در حمایت از روحانی انجام داده است.

به باور برخی کارشناسان، پوشش سخنان رئیس دولت یازدهم که داوطلب انتخابات پیش رو است، تا پیش از آغاز رسمی تبلیغات داوطلبین باید در حد معمول و عرف یک پوشش خبری یک رئیس‌جمهور باشد.

گفته شده علت حمایت جانبدارانه رسانه ملی از حجت الاسلام روحانی در آستانه انتخابات، فشار سیاسی دولت از طریق ابزار مالی برصدا وسیما است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
    2 2
    هر که را رسانه ملی تخریب کند مردم به همان رای می دهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس