تیراندازی

در حالی که ثبت‌نام از کاندیداها برای حضور در انتخابات فدراسیون تیراندازی فردا به پایان می‌رسد، از سوی یکی از نهادهای ورزشی با برخی از روسای هیئت‌ها تماس گرفته شده تا از نامزدی خاص حمایت شود.

به گزارش مشرق، ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون تیراندازی از 19 فروردین ماه آغاز شده و فردا (30 فروردین) به پایان می‌رسد. هنوز گزارشی از افرادی که برای ثبت‌نام به فدراسیون مراجعه کرده‌اند ارائه نشده و تا پایان مهلت تعیین شده باید منتظر حضور کاندیداها بود اما آنچه پیش از پایان مهلت ثبت‌نام و ورود کاندیداها به عرصه انتخابات فدراسیون تیراندازی را به سمت حواشی جدید کشانده تماس‌ها با هیئت‌های استانی است که منتسب به وزارت ورزش بوده است.

گفته می‌شود با شماره‌هایی از وزارت ورزش و از دفتر برخی از مدیران کل این وزارتخانه در حمایت از کاندیدایی خاص که کارمند وزارت ورزش نیز محسوب شده و نقش مهمی در برکناری سید مهدی هاشمی، رئیس سابق فدراسیون داشته، تماس‌هایی با هیئت‌های استانی گرفته شده و آنها را مجبور به حمایت از این گزینه کرده‌اند.

پس از برقراری این تماس‌ها و با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان بارها و پیش از هر انتخاباتی حمایت از گزینه‌ای خاص را رد کرده و حمایت وزارتی‌ها از گزینه خاص را غیر قانونی دانسته و بارها از سوی سلطانی‌فر و گودرزی، وزیر سابق ورزش بر برخورد با اینگونه تماس‌ها در صورت اثبات آن، تاکید شده بود، هیئت‌های استانی نیز این موضوع را به فدراسیون اطلاع داده‌اند تا مبینی، سرپرست فدراسیون با اطلاع‌رسانی این وقایع و تماس‌ها به وزارت ورزش مانع از ادامه این روند در انتخابات تیراندازی شود.

با توجه به تلاش‌های مبینی از زمان حضورش در فدراسیون تیراندازی به عنوان سرپرست در جهت رفع مشکلات موجود در این فدراسیون و عدم تمایل به ورود به عرصه انتخابات برخلاف بسیاری از سرپرستان فدراسیون‌ها و حرکت در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حواشی، مطمئنا اتفاقات اخیر به وزارت ورزش گزارش خواهد شد و باید منتظر بود و دید که وزارت ورزش چه برخوردی با خاطیان انجام خواهد داد.

ممکن است وزیر ورزش یا معاونان و مدیران رده بالای وزارت ورزش از این موضوع بی‌خبر باشند و این نوشته می‌تواند هشداری برای آنها باشد تا با خاطیان برخورد کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس