نقشه حماه

عصر امروز نیز در جریان پاکسازی شهر صوران ۵۴ تروریست کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق؛ آخرین تحولات میدانی از شمال استان حماه حاکیست، پس از این که عناصر تروریستی عصر امروز از شهر صوران عقب رانده شدند، نیروهای سوری و مقاومت از ساعتی قبل عملیات جدیدی را در شمال و شمال شرق این شهر برای تثبیت مواضع انجام دادند.

نیروهای سوری و رزمندگان جبهه مقاومت که درصدد هستنند کمربند امنیتی مستحکمی در حومه شهر صوران ایجاد کنند با حملات گسترده علیه مواضع تروریست ها توانستند ایستگاه دفاعی المکاتب و ارتفاع راهبردی بزام را نیز به کنترل خود درآورند.

در جریان درگیری ها ۴۳ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شده اند. ارتفاع راهبردی بزام در شمال شهر صوران واقع شده و علاوه بر این که سپر دفاعی این شهر به شمار می آید، بر مناطق حومه از جمله ایستگاه های المدجنه، لحایا و ارتفاع مصین اشراف کامل دارد.

عملیات بعدی نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در دو محور شمالی و غربی حومه شهر صوران انجام می شود. در بخش شمالی پاکسازی ایستگاه های المدجنه، لحایا و ارتفاع مصین در دستور کار قرار دارد و در بخش غربی نیز پاکسازی شهرک راهبردی طیبه الامام در اولویت است.

قابل ذکر است عصر امروز نیز در جریان پاکسازی شهر صوران ۵۴ تروریست کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند. عملیات پاکسازی این شهر از محور غربی ارتفاع الدویر، شمال پایگاه روسیه و شمال شهرک معردس انجام شد. به گزارش مشرق درگیری ها در شمال استان حماه به شدت ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس