کد خبر 711299
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
پلیس فرانسه

وزیر کشور فرانسه از مشارکت بیش از ۵۰ هزار نیروی پلیس برای کمک به برقراری امنیت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.

 به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، ماتیاس فکل وزیر کشور فرانسه در مصاحبه با هفته نامه ژورنال دو دیمانش تاکید کرد: بیش از ۵۰ هزار نیروی پلیس به برقراری امنیت در روز انتخابات ریاست جمهوری کمک خواهند کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تعدادی از نیروهای ارتش فرانسه نیز برای حفظ امنیت و آرامش در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، حضور خواهند داشت.

وزیر کشور فرانسه گفت: هیچ تهدیدی را رد نمی کنیم... از نظر امنیتی بیش از ۵۰ هزار پرسنل پلیس حضور خواهند داشت. وی این اظهارات را در پاسخ به این سئوال بیان کرد که آیا نگران وقوع یک حمله اختمالی در روز برگزاری انتخابات نیست؟

پس از حمله تروریستی ژانویه ۲۰۱۵ میلادی به دفتر نشریه شارلی ابدو، تدابیر امنیتی در فرانسه افزایش یافته ولی این تدابیر پس از یک سری حملات تروریستی در نوامبر همان سال تشدید شد.

دور اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه روز ۲۳ آوریل (سوم اردیبهشت) و دور دوم این انتخابات روز هفتم می (۱۷ خرداد) برگزار خواهد شد و نزدیک به ۴۷ میلیون فرانسوی در این انتخابات حق رای خواهند داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس