کد خبر 711235
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
یارانه

طبق بند «ح» بودجه سال 94 دولت موظف بود، یارانه خانوارهای پردرآمد را قطع کند که این موضوع به تشخیص دولت براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، محل سکونت و میزان درآمد تعیین شده بود.

به گزارش مشرق، گزارش تفریغ بودجه این سال نشان می‌دهد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان هدفمندی یارانه‌ها، پژوهشکده آمار در این موضوع همکاری داشتند.

بر این اساس عملکرد بودجه نشان می‌دهد، در سال 94 تعداد 3 میلیون و 849 هزار و 511 نفر حذف شدند که از این میزان 942 هزار و 733 خانوار و 489 هزار و 664 نفر عضو از خانوار از فهرست یارانه بگیران حذف شدند.

همچنین براساس گزارش تفریغ 614 هزار و 55 نفر از افراد حذف شده با اعتراض به فهرست یارانه‌بگیران بازگشتند.

طبق این اطلاعات 955 میلیارد و 67 میلیون و 431 هزار تومان کل یارانه افراد حذف شده طی سال 94 بوده است.

به گزارش فارس، طبق بند «د» دولت موظف است از فروردین ماه سال 1394 ،امکان ثبت نام کلیه کسانی را که موفق به ثبت نام در طرح دریافت یارانه نقدی نشده‌بودند، در فرمانداری های شهرستان ها فراهم نمـوده و از ماه بعد از ثبت نام، نسبت به پرداخت یارانه آنان اقدام کردند که بر اساس بررسی ها، دولت طی سال 1394 اقدامی جهت فراهم نمودن امکان ثبت نـام افراد مشمول انجام نداده که مبین عدم رعایت مفاد حکم این بند می باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    1 0
    ما هم جزوشونیم به جرم داشتن خونه !!! یعنی هر بنی بشری خونه داشت نباید یارانه بگیره . د آخه به شماها چه ربطی داره ؟ یاران حق مردمه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس