معاون آفریقایی عربی وزارت خارجه تاکید کرد: مردم سوریه در وضعیت "زندگی، جنگ و دیگر هیچ بزرگترین قربانیان بحران جاری این کشور و مهمترین حامیان پایان هر چه سریعتر بحران هستند.

به گزارش مشرق، حسین جابری انصاری معاون آفریقایی عربی وزارت خارجه در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

«بنام خدا
شیعیان مظلوم شهرهای فوعه و کفریا در شمال سوریه که پس از مدتها همزیستی با مرگ تدریجی و زندگی در دوزخ رنج و عذاب و گرسنگی و محاصره تحمیل شده از سوی گروههای تروریستی سوریه، امروز در قالب توافق چهار شهر در مسیر آزادی و کوچ اجباری به مناطق دیگر کشور قرار گرفته بودند در منطقه غرب حلب با انفجاری تروریستی از سوی شقی ترین اشقیاء و ناپاک ترین انسانها، مواجه و دهها تن از آنان در غربت و مظلومیت مضاعف به خاک و خون غلطیدند. "علی لعنه الله علی القوم الظالمین"و "سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون"

صحنه های شهادت مظلومانه این مظلوم ترین مظلومان روی زمین، حقیقتا دردآور و به مثابه داغ ننگ جدیدی بر پیشانی جنگ طلبان و تاجران جنگ و جاه طلبانی است که بیش از شش سال است با استفاده ابزاری از تروریسم، اهداف کوچک دنیایی خود را به بهای ویرانی یک کشور و کشتار جمعی یک ملت، دنبال می کنند. مردم سوریه در وضعیت "زندگی، جنگ و دیگر هیچ" بزرگترین قربانیان بحران جاری این کشور و مهمترین حامیان پایان هر چه سریعتر بحران و رهایی کشور از دایره بسته ویرانی و مرگ هستند.

تسلیت کلمه کوچکی برای مردم سوریه و خانواده های داغدار شهیدان خونین بال فوعه و کفریا و دیگر مظلومانی است که هر روز در گوشه گوشه سرزمین سوریه به شهادت می رسند، اما بالاترین تسلا برای آنان و همه مردم سوریه، تلاش مخلصانه و همه جانبه برای پایان دادن هر چه سریعتر به این جنگ ویرانگر و خانمان سوز است. به لطف خداوند در این جهت تلاش می کنیم و از او می خواهیم و می طلبیم که از دریچه های رحمت بی پایان خود به این تلاشها برکت داده و بر زخم های خونین ملتی غرق در خون و آتش مرهم نهد. بمنه و کرمه»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • گلستان انتظار IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    1 1
    سلام امام زمان اینها شیعان مظلوم شما هستند که بعد از پنج سال انتظار برای ازادی پرپر شدند. من نمی دانم انهایی که نعره برای حقوق بشر می زنند چرا اینجا صدایی از انها شنیده نمی شود. انهایی که دنیا مجازی را برای کشته شدن چند فرانسوی تکان می دهند. اینجا چرا ساکت شده اند. چرا جاده ازادی و حقوق بشر شما یک طرفه است
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    0 0
    ۳۰۰۰ نفر داشتم نه سوریه که تل آویو را آزاد می کردم معلوم نیست تو سوریه چه خبره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس