سومین روز انتخابات 96

تعداد داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز سوم نام نویسی از مرز 300 نفر گذشت.

سرویس سیاست مشرق -  نام نویسی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح روز سه شنبه ( ۲۲ فروردین ماه) با دستور وزیر کشور آغاز شد.  علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور عصر روز گذشته اظهار داشت: در دو روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸۷ نفر تاکنون نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۲۷۴ نفر آقا و ۱۳ نفر خانم هستند.جوان‌ترین فردی که ثبت‌نام کرده ۱۸ سال و مسن‌ترین ۸۲ ساله است.

نام نویسی از داوطلبان شرکت در این انتخابات از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعد ظهر در محل ستاد انتخابات کشور انجام خواهد شد؛ بر اساس جدول زمابندی منتشر شده از سوی ستاد انتخابات کشور نیز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تا ۲۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

گزارش روز اول متن و حاشیه ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری را از اینجا ببینید.

گزارش روز دوم متن و حاشیه ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری را از اینجا ببینید.

*در این گزارش که لحظه به لحظه در حال بروز رسانی می باشد، تمامی رویدادهای خبری و حاشیه ای سومین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمده که در ادامه می خوانید:

ساعت ۸-۹ صبح:

نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از دقایقی پیش آغاز شده و تعدادی افراد با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در حال انجام فرآیند ثبت نام خود هستند.

فردی به نام ناصر متولد ١٣٣٧ هم با ۱۸ فرزند و ۵ همسر صبح امروز اعلام کاندیداتوری کرد! وی می گوید اگر رییس جمهور شود از هرگونه محوله تریاک به کشور جلوگیری نخواهد کرد چراکه تریاک داروست

دختر بچه‌ای که میخواهد رییس جمهور شود

فردی با حضور در وزارت کشور می گوید: ثبت نام ریاست جمهوری طبق قانون شرایط سنی ندارد به همین دلیل آمده تا دختر خردسالش را در انتخابات ثبت نام کند!

ساعت ۹-۱۰:

فردی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد و گفت: به نام گراز آمده ام.
وی ادامه داد: ایران ۵ سال دیگر تبدیل به کویر می شود؛ اگر تایید شوم برای جلوگیری از این اتفاق برنامه دارم.

دقایقی پیش فردی با شعار "استقلال" وارد ستاد انتخابات کشور شد و در پاسخ به سوالی در خصوص برجام گفت: اصولا هیچ اعتقادی به برجام ندارم و نمی خواهم حتی یک کلمه راجع به آن صحبت کنم.

حضور هاشمی‌طبا برای ثبت نام در انتخابات

سید مصطفی هاشمی‌طبا با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. هاشمی‌طبا در دولت‌ دوم و سوم وزیر صنایع و  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت ششم و هفتم بوده‌ است. او همچنین مدتی رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بود.

داوطلب ریاست جمهوری: امکان ترور من وجود دارد

دقایقی پیش فردی لاهیجانی با تحصیلات فوق لیسانس تربیت بدنی به ستاد انتخابات وزارت کشور آمد و گفت: با توجه به شرایط حساس منطقه، ایران به رئیس جمهوری جنگ طلب نیازمند است و من همان فرد مورد نظر هستم.

وی ادامه داد: اگر تایید صلاحیت شوم و مردم به من رای دهند، انتقام پدرم را از ترامپ می گیرم. وی در خاتمه افزود: امکان ترور من وجود دارد.

رکورد پیرترین کاندیدای ریاست‌جمهوری شکسته شد

 پیرمرد ۸۹ ساله‌ای با حضور در ستاد انتخابات کشور کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

محمد برجسته که بازنشسته نهاجا است، با حضور در وزارت کشور برای حضور در رقابت‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

ساعت ۱۰-۱۱:

هاشمی‌طبا: کاندیدای پوششی روحانی نیستم

مصطفی هاشمی‌طبا که صبح امروز برای ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفته بود، در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: هرچند روحانی اقدامات موثر و منطقی در راه رسیدن به اهداف جمهوری اسلامی ایران انجام داد اما بنده فکر می‌کنم امروز باید اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران مورد تجدیدنظر قرار گیرد و اقدامات مناسبی صورت گیرد.

وی در خصوص این که در صورت تایید صلاحیت به نفع چه کسی کناره گیری می کنید گفت: به نفع خودم.

هاشمی‌طبا در پایان تاکید کرد که کاندیدای پوششی روحانی نیست.

ثبت نام ۶۰ داوطلب در سومین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۱۰

در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و تا ساعت ۱۰ صبح امروز تعداد ۶۰ داوطلب نام‌نویسی کردند.

 کاندید ۱۹ ساله در انتخابات ریاست جمهوری که نماد کلید را به همراه داشت گفت: مردم دیگه گول کلیدها رو نمیخورن؛ کاندیداتوری من نمادین و در اعتراض به سیاستهای دولت فعلیست.

مشاور نهاد ریاست جمهوری کاندیدا شد

علیرضا رجایی مشاور نهاد ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

ساعت ۱۱-۱۲:

غرضی هم کاندیدا شد

سیدمحمد غرضی یکی از نامزدهای نهایی دوره‌ی قبل انتخابات ریاست جمهوری با حضور در وزارت کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

ثبت‌نام ۳۵۱ داوطلب در انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت ۱۱ صبح امروز

در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۱۱ صبح امروز، ۱۲۲ داوطلب برای نام‌نویسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه کردند.

از این تعداد تاکنون ۶۴ داوطلب با ارائه مدارک خود در این انتخابات ثبت‌نام قطعی کردند که از این میان ۶۲ نفر مرد و ۲ نفر زن بودند.

فیلم/ کاندیدای ریاست‌جمهوری: برای سوژه خنده آمده‌ام!

یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برای سوژه خنده آمده‌ام، با مدرک ۴ ابتدایی صلاحیت این کار را ندارم.

غرضی در نشست خبری: روحانی در دوره قبل ۳ درصد رای داشت

محمد غرضی وزیر پست و تلگراف و تلفن دولت سازندگی در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: مردم را در اداره کشور سهیم می‌کنم. باید قدرت سیاسی به مردم نزدیک شوند و به آنان متعهد باشند نه بالعکس. چپ و راست دایم علیه هم فعال هستند، دولت را تصاحب کردند و عین هم عمل کردند، دست در جیب فقرا کردند، چپ نمیتواند دولت نگه دارد ، راست نمیتواند ملت نگه دارد، بیکاری از حمله صدام بدتر است، تنها با حمله به بیکاری می‌شود آن را برطرف کرد، با قدرت ها معامله نه اما تعامل می‌کنیم.

نامزد انتخابات با چهره‌ی ظاهر عجیب و وعده‌ی ۱۰۰ روزه

این فرد پس از ثبت نام گفت: در صد روز اول وعده وعده میدهم حقوقهای نجومی را قطع کنم.

ساعت ۱۲-۱۳:

یک دانش آموز دیگر هم کاندیدا شد

حسین امیدی دانش آموز مقطع دبیرستان با ۱۸سال و فرزند یکی از جانبازان جنگ تحمیلی با حضور در وزارت کشور ثبت نام کرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور چند وقت اخیر به خانه ما آمده بود،گفت : آقای روحانی در آن روز قول های داد که تاکنون عملی نشده است؛ آیا حق یک جانباز ۷۰درصدی که دو دست خود را فدا این انقلاب کرده این است که امروز ۳ میلیون اجاره پرداخت کند.

سرقت شناسنامه یک داوطلب

یکی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در پاسخ به این سوال خبرنگاران که چرا شناسنامه تان را به همراه نیاورده اید، گفت: شناسنامه ام را دزد برده است؛ برای ثبت نام نیازی به شناسنامه نیست؛ قانون را مطالعه کنید.

داوطلبی که زمانی خوشگل بود و امروز سودای ریاست جمهوری دارد

یکی از داوطلبان ثبت نام کننده در انتخابات ریاست جمهوری، در واکنش به ابراز احساسات برخی از خبرنگاران حاضر در ستاد وزارت کشور گفت: در زمان جوانی خیلی خوشگل بودم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شعار خاصی برای کاندیداتوری خود انتخاب کرده اید، گفت: شعار؟ نه شعاری ندارم.

نیلچی: ثبت نام های زیاد دارای تبعاتی برای کشور است

 علیرضا نیلچی مدیرکل امور اجرایی انتخابات شورای نگهبان پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: روند ثبت نام ها بخوبی پیش می رود. آمار بالای ثبت نام ها نشان از این دارد که عمده افرادی که ثبت نام می کنند واجد شرایط ذکر شده قانونی نیستند.

وی افزود: شورای نگهبان بعد از اتمام ثبت نام ها بررسی صلاحیت ها را آغاز می کند، افرادی که خودشان را واجد شرایط قانونی می دانند ثبت نام کنند، ثبت نام زیاد دارای تبعاتی برای کشور و صرف هزینه زیاد است.

وی درباره نقص های موجود در قانون انتخابات ریاست جمهوی که موجب افزایش آمار ثبتنام کنندگان شده است، گفت: این خلایی است که وجود دارد و تعداد زیاد ثبتنام کنندگان با توجه به اشکال قانونی اسباب نگرانی همه کسانی است که دل برای کشور می سوزانند.

ساعت ۱۳-۱۴:

بازدید بازرسان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از ستاد انتخابات کشور

در ادامه سومین روز ثبت نام داوطلبان  انتخابات ریاست جمهوری بازرسان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات با حضور در ستاد انتخابات کشور از  روند ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این ستاد بازدید کردند.

وجود برخی تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی

حسین ذوالفقاری رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات کشور پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران درباره نحوه تبلیغات نامزدها در فضای مجازی اظهارداشت: دستوالعمل کاملی درباره تبلیغات در فضای مجازی تهیه شده و به استانها ابلاغ کرده ایم، هر کدام از ستادهای انتخاباتی نامزدها که بنا دارند کار تبلیغاتی انجام دهند باید دقیقا آن کانالی که می خواهند در فضای مجازی ایجاد کنند با شناسه مشخص باشد و این موضوع طبق آن دستورالعمل انجام می شود.

وی افزود: اگر در آن کانال ها مطلبی نوشته شود مسئولیتش مستقیما متوجه آن ستاد انتخاباتی است که دارد کار تبلیغاتی انجام می دهد اما اگر خارج از آن و در سایت و کانال دیگری از این کاندیدا یا ستاد تبلیغاتی اش مطرح شود باید بلافاصله درخصوص آن مطلب اظهارنظر کنند و مشخص شود که این مطلب متعلق به آنها هست یا خیر که اگر آن مطلب مربوط به آنها نباشد باید بلافاصله طی اطلاعیه ای تکذیبیه بزنند.


ذوالفقاری در پاسخ به این سوال که آیا تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی وجود داشته یا خیر گفت: موارد جزئی بوده که از سوی کمیته قضایی رصد شده اند و با تخلفات و جرائم تذکر و برخوردهای لازم صورت می گیرد.

 

نام نویسی ۴۳۹ داوطلب تا ساعت ۱۳ روز سوم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری

علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در روز سوم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۱۳ امروز نیز تعداد ۱۹۶ داوطلب به ستاد انتخابات مراجعه کردند که از این تعداد، ثبتنام ۱۷۶ داوطلب قطعی شده است.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۱۳ روز سوم نیز تعداد ۴۳۹ داوطلب نام نویسی کرده اند، گفت: جوانترین ثبت نام کننده امروز ۱۸ ساله و مسن ترین ۸۸ ساله بودند. در مقایسه تعداد ثبت نام کنندگان این دوره انتخابات با دوره یازدهم باید بگویم در دوره یازدهم در روز اول ۷۵ نفر ثبت نام کردند و در این دوره ۱۲۶ نفر، در روز دوم دوره یازدهم ۶۹ نفر ثبت نام کردند و در این دوره ۱۶۱ نفر، در روز سوم دوره یازدهم نیز ۹۹ نفر و در روز سوم این دوره تا الان ۱۹۶ نفر نام نویسیی کرده اند.

ساعت ۱۴-۱۵:


داوطلب ریاست جمهوری: ۲۵۱ هزار تومان یارانه می دهم

دقایقی پیش یک ثبت نام کننده ناشناس با ورود به محل سخنرانی ستاد انتخابات واقع در وزارت کشور پشت تریبون قرار گرفت و خطاب به خبرنگاران گفت خواهش میکنم مخاطب من شوید تا مسئولان بلندگو را روشن کنند؛ خبرنگاران هم با تشویق مخاطب او شدند؛ این ثبت نام کننده می گوید ماهیانه۲۵۱ هزار تومان یارانه می دهد و این کار را از طریق چاپ اسکناس توسط بانک مرکزی انجام می دهد؛ او می گوید به هر خانوار ایرانی چندین هکتار شوره زار می دهد تا خیار بکارند و خیار شور کشت کنند.

عکس یادگاری خبرنگاران حاضر در وزارت کشور در حاشیه سومین روز از ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری.

پاسخ جالب کاندیدای ریاست جمهوری به یک سوال

دقایقی پیش یکی از داوطلبان ۸۰ ساله ریاست جمهوری که متولد سال ۱۳۱۵ بود، پس از ثبت نام به خبرنگاران گفت: در صورت انتخاب شدنم ریشه تمام مشکلات را می کَنم.

وی در پاسخ به این سوال که سوادتان چقدر است، گفت: تا آنجایی سواد دارم که "برو کار کن مگو چیست کار، که سرمایه جاودانی است کار".

ساعت ۱۵-۱۶:

دکتر حسن سبحانی، نماینده دوره‌های پنجم، ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی =در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

حجت الاسلام سید هاشم بطحائی گلپایگانی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

ساعت 16-18:

پای دهه هشتادی ها هم به وزارت کشور باز شد. محمدمهدی آقاخانی که 12 سال دارد، امروز برای ثبت نام ریاست جمهوری به وزارت کشور رفت. این کودک از ثبت نام ریاست جمهوری بازماند.

تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری در روز سوم

 تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری در روز سوم از مرز 300 نفر گذشت.

 بطحایی: جزو هیچ جناحی نیستم

آیت‌الله سیدهاشم بطحائی عصر امروز پس از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران طی سخنانی گفت: انگیزه من از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی تنها ریاست جمهوری نیست بلکه این است که به آمریکا و کسانی که خیال می‌کنند، جمهوری اسلامی کسی را ندارد، بگویم امثال من را فراوان دارد.

 داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: من جزو هیچ جناحی نیستم و من با احدی درباره لیست مردم در خبرگان صحبت نکردم. من تنها دو سخنرانی آن زمان در تهران داشتم. در یک دوره من را در لیستی قرار دادند که به آنها اعتراض کردم.در انتخابات خبرگان سمت هیچ لیستی نرفتم. برخی سخن از لیست انگلیسی گفتند درحالیکه به من انگ انگلیسی نمی‌چسبد. یکی از ترفندهای دشمن شخصیت کشی است.

آیت‌الله بطحایی درباره کابینه آینده‌اش گفت: درباره کابینه من روی 2 چیز فکر می‌کنم. کسی که غیرت دینی  و غیرت کار داشته باشد.

سبحانی: دولت بعدی ادعای حل معجزه‌ آسای مشکلات را به موزه بسپارد

حسن سبحانی داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران، گفت: دوره توسعه یافتن کشور طولانی شده و در نیل به توسعه با موانعی مواجهیم لذا برای جبران عقب‌ماندگی کشور یک دهه کوشش و هوشیاری و مشارکت در همه ابعاد احتیاج است.

وی افزود: برای تحقق این مهم، تشکیل دولت‌هایی می‌طلبد که با عقل و تدبیر امور، پیچیدگی‌ها را به مردم بگویند و لزوم حل و فصل مشکلات را زمینه‌سازی کنند و ملت را به جای شنیدن وعده‌های اغواگرانه برای اقدامات فداکارانه آماده کنیم.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اقتضای دولت امروز این است که ادعای حل معجزه آسای مشکلات را به موزه سپرده و با توانمندسازی ملت نشان دهد که مساله‌ها و مشکلات واقعی فعلی جامعه را میشناسد. دولتی که شجاعانه به مردم بگوید که طی کردن این مسیر به تحمل رنج و سختی نیازمند است.

مجموع داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری به ۶۳۸ نفر رسید

علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور با اشاره به آمار داوطلبان ثبت نام کننده در سومین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا ساعت 18 امروز 357 نفر به ستاد انتخابات کشور مراجعه کردند که ثبت نام همه 357 نفر قطعی شده است.

وی افزود:  از 357 نفر ثبت نام کننده 21 نفر زن و 336 نفر مرد هستند.

علی پورعلی‌مطلق ادامه داد: از آغاز روند ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات ریاست‌جمهوری تا امروز، مجموعا  638 نفر برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری داوطلب شدند.

 درب‌های وزارت کشور بسته شد

روز سوم ثبت‌نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پایان یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 43
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 52
  • وحید IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    40 8
    انصافا توهینه هر کی می خواد برای خود نمایی بره ثبت نام کنه یعنی نمیشه یه شرط سنی یا یه سابقه خدمتی تو ثبت نام باشه رسانه ها هم که برای زدن خبر همه این خودنمایی ها رو پخش می کنن
  • پيمان IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    49 6
    يعني علنا دارند توهين مي كنند. لابد پدر دختر 5 ساله معاون اول و مادر دختر خانم رئيس سازمان برنامه و بودجه مي شود...
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
      51 8
      اینا رو که می بینم بیشتر به ضرورت وجود شورای نگهبان پی می برم
  • اینها باید شرایط باشند IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    25 6
    داشتن مدرک فوق لیسانس یا معادل حوزوی آن . سن بین 40 تا 70 سال . فیش واریزی به مبلغ مثلا 500 هزار تومان .
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
      11 11
      سن 40 تا 70 سال؟!!! یعنی ما این همه مدیر تربیت کردیم که بازه‌ی سنی رو اینقدر ببندیم؟
    • ْ IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
      4 3
      برای مدیریتهای میانی میشود از افراد کمتر از 40 سال هم استفاده کرد ولی برای ریاست جمهوری ، احتیاج به یک پختگی اجتماعی هست که کعمولا در 40 سالگی و بعد از آن رخ میدهد .
  • سورنا IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    0 5
    قانون نقص داره حداقل تحصیلات و سن و شعور سیاسی و مدیریتی و اجتماعی باید مبنای اجازه شرکت باشه متاسفیم
  • گناوه IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    5 5
    حضور افرادی که حتی سواد اندکی دارند و کمترین شرایط را برای پذیرش هر مسئولیتی دارند به عنوان داوطلب ریاست جمهوری تنها موجب زحمت نهادهای اجرائی و انقلابی می‌شود.
  • حسام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    12 1
    وای مردم از خنده عالیه
  • ... IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    8 2
    اتفاق به این مهمی رو به مسخره گرفتن به سوژه خنده تبدیل شدیم
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    1 4
    تاییدیه و معرفی نامه از یکی از احزاب کشور و شرط سنی و تحصیلی حداقل شرایط ثبت نام . نمایندگان محترم لطفا اقدام بفرمایید
    • امیر IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
      3 0
      فقط کافیه بگن یه فیش یک میلیون تومانی بیاورند . این قضایا تموم میشه .
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    9 0
    واسه بعضی ها شده سرگرمی
  • علی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    3 2
    خیلی ساده با چندتا شرط میشه مانع این دلقک بازیها شد. این پوشش توجیه نهادهای انتخباتی است.
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    3 3
    این وضعیت نشان می دهد که قوانین و شرایط برای نامزدی ریاست جمهوری چه قدر ناقص است.
  • لبخند علوی IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    22 3
    ثبت نام رییس جمهوری از ثبت نام در مدرسه ایتدایی راحت تر شده !!!
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    12 3
    اینها نشون میده که روحانی انقدر بد عمل کرده که حتی پدر یک دختر سه ساله و (شاید بخش اعظم مردم ایران) تصور می کنند که از آقای روحانی صلاحیت و شایستگی بیشتری دارند.
  • US ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    0 0
    نمیشه دو مرحله ای باشه؟ مرحله ی اول اینترنتی بعد فقط واجدین حداقل شرایط مجاز به مراجعه به وزارت کشور باشن؟ فکر کردن به اینکه نمیتونن این بساط رو جمع کنن با توجه به اینکه تجربه ش رو در دوره های قبل هم داشتن خنده داره مگر اینکه نخوان...
  • هدیه IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    0 1
    کشور بسیار مسخره ای داریم ! اداره ایران از همین ثبت نام داوطلبین ریاست جمهوری کاملا قابل مشاهده است ! اینکه آزادی نیست این اشفتگی اداره یک مملکت است
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    4 1
    عملکرد روحانی این تصور رو به وجود آورده که هر ساده لوحی می تونه بیاد بشه رئیس جمهور.
  • احمد IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    0 0
    عجب انتخاباتی میشه امسال آقا ما تو این 2 روز باقی مونده میمیریم از حنده .... ولی حیف میشه هااا سال دیگه میخواستم منم ثبت نام کنم ... ای خدا - بعد میگن از اروپا 30 - 40 سال عقبیم ...
  • das IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    2 0
    سلام برام جالب بود از ماجرای ثبت نام احمدی نژاد در سایت شما خبری نیست! شاید هنوز بهت زده اید یا فقط دنبال غلط گرفتن از دولت هستید و فرصت ارائه تحلیل ندارید؟
  • .... IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    2 2
    امامان شیعه خردسال نداشتیم ؟ حضرت عیسی چند سالش بود ؟ اصن همین احمد شاه قاجار چند سالش بود ؟
  • --- IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    1 1
    اینایی که میگن بچه خردسان چرا اومده , اینهو همون عمری هایی هستن که باورشون نمیشد ی خردسال امام باشه . ادعای شیعه بودن نکنید اگه نمیتونید تحمل کنید ی کودک داوطلب ریاست جمهوری شده باشه
  • علی IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    0 1
    ما برای هر چیزی قانون داریم جز این برای نمایندگی مجلس شرط تحصیلات کارشناسی ارشد داریم و برای ریاست جمهوری هیچی !! اینا برای توجیه شورای نگهبانه آقاجان خودتونو سیاه کنید
  • navid GB ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    1 0
    آقا جان ما مدتهاست میگفتیم آن مرد خواهد آمد. آن مرد خواهد آمد. شما هی گوش نکردید. آن مرد رئیس جمهور میشه. قول میدم. همه به عمو احمدی رآی میدیم که کلید دست خودشه. باور کنید کلید فقط دست آن مرد است.
  • علی IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 0
    ریاست جمهوری هم یه زمانی وزنه‌ای بود. الان کودکان هم رئیس جمهور ایران میشند!
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    2 0
    دمشون گرم.کلی خندیدم
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    1 0
    اصلاً حال و حوصله رای دادن نداریم، جمع کنید این مسخره بازی هارو، پارتی بازی کل مملکت رو فرا گرفته اما اینا فکر میکنند با این رای دادن ها چیزی درست میشه!!
  • ابراهیم IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 1
    به نظرم باید از خون شهدا به خاطر مسخره کردن یکی از ارکان مهم قانون اساسی کشوری که به خاطرش جان دادن خجالت کشید و باید یاد اور شد که در سوریه دارن کودک کشی میکنند ومدیریت این مسایل این مدلی را با مسابقه محله عوضی نگیریم
  • ابراهیم IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 0
    به نظرم باید از خون شهدا به خاطر مسخره کردن یکی از ارکان مهم قانون اساسی کشوری که به خاطرش جان دادن خجالت کشید و باید یاد اور شد که در سوریه دارن کودک کشی میکنند ومدیریت این مسایل این مدلی را با مسابقه محله عوضی نگیریم
  • ابراهیم IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 0
    به نظرم باید از خون شهدا به خاطر مسخره کردن یکی از ارکان مهم قانون اساسی کشوری که به خاطرش جان دادن خجالت کشید و باید یاد اور شد که در سوریه دارن کودک کشی میکنند ومدیریت این مسایل این مدلی را با مسابقه محله عوضی نگیریم
  • ابراهیم IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 1
    به نظرم باید از خون شهدا به خاطر مسخره کردن یکی از ارکان مهم قانون اساسی کشوری که به خاطرش جان دادن خجالت کشید و باید یاد اور شد که در سوریه دارن کودک کشی میکنند ومدیریت این مسایل این مدلی را با مسابقه محله عوضی نگیریم
  • ابراهیم IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 1
    به نظرم باید از خون شهدا به خاطر مسخره کردن یکی از ارکان مهم قانون اساسی کشوری که به خاطرش جان دادن خجالت کشید و باید یاد اور شد که در سوریه دارن کودک کشی میکنند ومدیریت این مسایل این مدلی را با مسابقه محله عوضی نگیریم
  • ابراهیم IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 1
    به نظرم باید از خون شهدا به خاطر مسخره کردن یکی از ارکان مهم قانون اساسی کشوری که به خاطرش جان دادن خجالت کشید و باید یاد اور شد که در سوریه دارن کودک کشی میکنند ومدیریت این مسایل این مدلی را با مسابقه محله عوضی نگیریم
  • ابراهیم IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 0
    به نظرم باید از خون شهدا به خاطر مسخره کردن یکی از ارکان مهم قانون اساسی کشوری که به خاطرش جان دادن خجالت کشید و باید یاد اور شد که در سوریه دارن کودک کشی میکنند ومدیریت این مسایل این مدلی را با مسابقه محله عوضی نگیریم
  • ابراهیم IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 0
    به نظرم باید از خون شهدا به خاطر مسخره کردن یکی از ارکان مهم قانون اساسی کشوری که به خاطرش جان دادن خجالت کشید و باید یاد اور شد که در سوریه دارن کودک کشی میکنند ومدیریت این مسایل این مدلی را با مسابقه محله عوضی نگیریم
  • ابراهیم IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 0
    به نظرم باید از خون شهدا به خاطر مسخره کردن یکی از ارکان مهم قانون اساسی کشوری که به خاطرش جان دادن خجالت کشید و باید یاد اور شد که در سوریه دارن کودک کشی میکنند ومدیریت این مسایل این مدلی را با مسابقه محله عوضی نگیریم
  • ابراهیم IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 0
    به نظرم باید از خون شهدا به خاطر مسخره کردن یکی از ارکان مهم قانون اساسی کشوری که به خاطرش جان دادن خجالت کشید و باید یاد اور شد که در سوریه دارن کودک کشی میکنند ومدیریت این مسایل این مدلی را با مسابقه محله عوضی نگیریم
  • ابراهیم IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 1
    به نظرم باید از خون شهدا به خاطر مسخره کردن یکی از ارکان مهم قانون اساسی کشوری که به خاطرش جان دادن خجالت کشید و باید یاد اور شد که در سوریه دارن کودک کشی میکنند ومدیریت این مسایل این مدلی را با مسابقه محله عوضی نگیریم
  • ابراهیم IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 1
    به نظرم باید از خون شهدا به خاطر مسخره کردن یکی از ارکان مهم قانون اساسی کشوری که به خاطرش جان دادن خجالت کشید و باید یاد اور شد که در سوریه دارن کودک کشی میکنند ومدیریت این مسایل این مدلی را با مسابقه محله عوضی نگیریم
  • ابراهیم IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 1
    به نظرم باید از خون شهدا به خاطر مسخره کردن یکی از ارکان مهم قانون اساسی کشوری که به خاطرش جان دادن خجالت کشید و باید یاد اور شد که در سوریه دارن کودک کشی میکنند ومدیریت این مسایل این مدلی را با مسابقه محله عوضی نگیریم
  • ابراهیم IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 1
    به نظرم باید از خون شهدا به خاطر مسخره کردن یکی از ارکان مهم قانون اساسی کشوری که به خاطرش جان دادن خجالت کشید و باید یاد اور شد که در سوریه دارن کودک کشی میکنند ومدیریت این مسایل این مدلی را با مسابقه محله عوضی نگیریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس