کد خبر 709629
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
مهدی تارتار

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: من شنیده بودم که برخی جادو می کنند اما دیروز این موضوع را به چشم خودم دیدم.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در مورد 21 بازی بدون شکست در لیگ یک گفت: بحث رکورد مطرح نیست البته دوست داریم رکوردمان را حفظ کنیم اما مهمترین مسئله صعود به لیگ برتر است که در این صورت این رکورد شیرینی دارد.بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و تیمی یکدل و همراه داریم. از مدیریت باشگاه تا کادر فنی و پزشکی و تدارکات همه با هم همدل هستیم. 

وی در مورد اینکه در بازی دیروز با گل‌گهر عکاس ورزشی اقدام به جادو و جنبل کرده و ‌آبی روی خط دروازه آنها ریخت، گفت: من در جریان بازی بودم و این صحنه را نفهمیدم اما مربی بدنساز مان هنگام گرم کردن بازیکنان دید که عکاس ورزشی بطری به دست درون دروازه ما مایعی‌ را ریخت که این مایع آب نبود و رنگ به خصوصی داشت. این عکاس حتی به دروازه‌بان ما هم بد و بیراه گفته است. جالب است بدانید وقتی تحقیق کردیم فهمیدیم او روز قبل از بازی در تمرین ما حاضر شده و در مورد بازی در مورد پارس و گل‌گهر سؤالاتی پرسیده است. ما در جریان بازی این مسئله را به ناظر بازی گفتیم و آن عکاس ورزشی را از ورزشگاه بیرون کردند. من خودم به بحث‌های جادو جنبل اعتقاد ندارم و بازیکنان ما تا لحظه آخر در زمین تلاش کردند. 

سرمربی پاس جنوبی در مورد اینکه پیش از این هم جادو جنبلی در لیگ یک دیده بوده، گفت:‌ پیشتر این مسائل را شنیده بودم و اینکه گفته بودند فلان تیم یا فلان بازیکن جادو می‌کند. حتی در مورد لیگ برتر هم شنیده‌هایی در مورد جادو و جنبل وجود دارد اما اینکه به چشم خودم ببینم عجیب بود. 

وی در مورد احتمال صعود پارس جنوبی به لیگ برتر گفت: ما و سه تیم دیگر یا حتی 5 تیم دیگر هنوز شانس صعود به لیگ برتر را داریم. باید همه بازی‌هایمان ببریم. یک بازی 6 امتیازی هم با ملوان داریم که در صورت پیروزی مقابل این تیم راهمان برای صعود همراه می‌شود. من از هواداران باشگاه پارس جنوبی می‌خواهم در بازی 6 امتیازی با ملوان ما را تنها نگذارند و در ورزشگاه حاضر شوند تا با حمایت آنها بتوانیم ملوان را شکست دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس