سید جلال

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در مشکلات به وجود آمده بیشتر از همه مقصر هستند.

 به گزارش مشرق،‌ سید جلال حسینی پس از تساوی پرسپولیس مقابل الریان قطر در خصوص ناراحتی تماشاگران پرسپولیس اظهار داشت: طرفداران حق دارند، تیم الریان فقط آمده بود دفاع کند و زیر توپ بزند. حریف فقط چشم به ضد حملات داشت. به نظرم فرصت‌های ما بسیار بیشتر از الریان بود.

وی در خصوص پنالتی از دست رفته مهدی طارمی گفت: پنالتی 50 - 50 است، مهدی بهترین بازیکن ما است و اتفاقی است که می‌افتد. 

کاپیتان پرسپولیس درباره اعتراض هواداران پرسپولیس تصریح کرد: به آنها حق می‌دهم، عصبانی بودند. من به نمایندگی از تمام بازیکنان از آنها تشکر می‌کنیم و هرچه داریم از تماشاگران است.

حسینی در پاسخ به این پرسش که با توجه به محرومیت او و سروش رفیعی کار پرسپولیس در دیدار آینده مقابل الهلال سخت است، خاطر نشان کرد: ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. تیم‌های عربی هزینه زیادی برای تیمشان کرده‌اند و مطمئناً بازی سختی مقابل الهلال خواهیم داشت اما ما هوادارانمان را داریم. 

وی در خصوص این که قیمت بلیت این دیدار بسیار بالا بوده و هواداران ناراحت بودند گفت: در فوتبال سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از همه بیشتر مقصرند، اگر من بخواهم مثال بزنم می‌توانم تیم نفت را بگویم که هر طور خواستند با ما رفتار کردند. طاهری و ترکاشوند سعی می‌کنند مسائل را مدیریت کنند و از مردم کمک بگیرند. باشگاه نیاز به کمک دارد، به طور مثال بدهی ژوزه بسیار بالا است. همانطور که گفتم کمیته انضباطی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بیشتر از همه مقصرند. 

کاپیتان پرسپولیس درباره این که آیا شانس سرخپوشان با این تساوی کاهش یافته است، عنوان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و به شانس فکر نمی‌کنیم. ما اکنون برای بازی مقابل ماشین‌سازی آماده می‌شویم و بعد نیز برای دیدار سخت مقابل الهلال آماده خواهیم شد.

حسینی درباره قضاوت داور ژاپنی این دیدار تصریح کرد: داوری در دیدار رفت را با این بازی مقایسه کنید و خودتان ببینید چطور قضاوت کرده است. سوریا مهاجم الریان اصلاً کاری به توپ نداشت و با آرنج فقط به من ضربه می‌زد. داوری هم در قطر به ضرر ما بود و هم در تهران.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس