کد خبر 709052
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
سید جلال الریان پرسپولیس

یکی از هواداران با صدای شدید از این تساوی انتقاد کرد، او می‌گفت که با بلیت ۲۵ هزار تومانی ما را به ورزشگاه کشانده‌اید که این تساوی را ببینیم؟

به گزارش مشرق،‌ دیدار پرسپولیس - الریان قطر امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

*پس از اتمام بازی، درگیری میان بازیکنان دو تیم به وجود آمد. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس تا میانه میدان آمد و در درگیری حضور یافت.

*رادشویچ، دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس به سمت مربی الریان رفته و با زبان انگلیسی با او صحبت می‌کرد.

*برانکو به همراه کریم باقری سعی می‌کرد بازیکنان و سایر اعضای تیم پرسپولیس را آرام کند و همه را به رختکن ببرد.

*برای جلوگیری از به وجود آمدن درگیری میان بازیکنان دو تیم، اعضای تیم الریان از یک در دیگر به رختکن رفتند.

*در وی آی پی ورزشگاه، بین دو هوادار تیم پرسپولیس درگیری شدید به وجود آمد که ماموران حراست ورزشگاه، آنها را دستگیر کردند.

*هواداران پرسپولیس به شدت از این تساوی و مهدی طارمی ناراحت بودند. آنها پس از اتمام بازی حاضر به ترک ورزشگاه نبودند. در نهایت، از بلندگوهای ورزشگاه از هواداران خواسته شد که ورزشگاه را ترک کنند.

*یکی از هواداران در پایان بازی از هوش رفت. سایر هواداران قصد داشتند او را به سمت آمبولانس بیاورند، اما موران نیروی انتظامی این اجازه را به آنها ندادند. سپس ماموران نیروی انتظامی خودشان او را به کنار زمین آوردند و این هوادار را رها کردند. بالاخره از طریق بلندگوی ورزشگاه از کادر پزشکی خواسته شد که به وضعیت این هوادار رسیدگی شود.

*یکی از هواداران با صدای شدید از این تساوی انتقاد کرد. او می‌گفت که با بلیت 25 هزار تومانی ما را به ورزشگاه کشانده‌اید که این تساوی را ببینیم؟ اگر هواداران استقلال، تراکتورسازی یا سپاهان بودند، با بلیت دو هزار تومانی هم به ورزشگاه نمی‌آمدند، اما ما به ورزشگاه آمدیم و این چیپ طارمی را دیدیم!

*علی کریمی در اتمام این دیدار، به مقابل رختکن پرسپولیس آمد و با کریم باقری به گفت‌وگو پرداخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس