باباجانزاده

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران گفت: «مجتبی باباجانزاده» جایگزین «داود عابدین زاده» در کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران شد.

به گزارش مشرق، حمید باوفا گفت: پیش از این داود عابدین زاده از فرنگی کاران وزن 85 کیلوگرم ایران را برای فعالیت به کادر تیم اضافه کردیم که وی در نظر دارد تا المپیک 2020 توکیو در دنیای قهرمانی حضور داشته باشد و به همین او را از کادر فنی تیم کنار گذاشتیم تا بتواند به تمرینات خود ادامه دهد.
وی اظهار داشت: «مجتبی باباجانزاده» از مربیان خوب شهر بابل به جمع کادر فنی اضافه خواهد شد، البته او دو سال پیش نیز سابقه حضور در کادر فنی جوانان را داشت. با حضور وی در کنار مهرزاد اسفندیاری فر، حسن حسین زاده به عنوان مربی و بهمن میرزایی مربی بدنساز تیم و مهدی شربیانی سرپرست تیم، کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان تکمیل شد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم کشتی فرنگی جوانان که هفته گذشته در خانه کشتی تهران برگزار شد، گفت: نفرات برتر از 25 فروردین ماه به اردوی آمادگی دعوت خواهند شد و بعد از این اردو نفرات منتخب 16 اردیبهشت در تورنمنت بین المللی کشتی فرنگی در کشور گرجستان حضور خواهند یافت.
باوفا ادامه داد: حضور در تورنمنت بین المللی گرجستان با هدف محک و ارزیابی نفرات جوانی است که برای نخستین بار پای به رده جوانان گذاشته اند و هیچ تجربه بین المللی ندارند تا پس از آن، با شناخت ترکیب تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کنیم.
رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان سال 2017 آسیا خرداد ماه امسال در چین تایپه برگزار می شود.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران یادآور شد: ترکیب تیم کشتی فرنگی برای رقابت های جهانی فنلاند نیز هنوز مشخص نشده و در اردوهای تیم ملی در هر وزن سه نفر حضور دارند و کشتی گیری که در تمرینات، تورنمنت ها و نظم و انضباط تیمی عملکرد و وضعیت بهتری داشته باشد برای مسابقات جهانی انتخاب می شود.
وی همچنین گفت: در حال حاضر تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان نفرات جوان و آینده دار خوبی دارد و نفرات جوانی که در تیم کشتی فرنگی جوانان حضور دارند از کشتی گیران آینده دار ایران هستند و با وجود برگزاری اردوهای مناسب از نظر تکنیکی رشد قابل ملاحظه ای داشته اند و در آینده شاکله تیم ملی بزرگسالان را تشکیل خواهند داد و با برنامه ریزی و مسیری که فدراسیون برای آنها طراحی و ترسیم کرده به طور حتم آینده کشتی فرنگی ایران را رقم خواهند زد.
وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ کاری با «علی اشکانی» و «علیرضا لرستانی» سرمربیان تیم های کشتی فرنگی بزرگسالان و نوجوانان گفت: در همین ارتباط اردوهای جوانان به طور مشترک با بزرگسالان برگزار می شود که این موضوع در ارتقا سطح فنی نفرات جوان تاثیر زیادی خواهد داشت.
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان جهان نیز در شهر تامپره در کشور فنلاند برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس