کد خبر 708914
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
پرچم مصر

مقامات مصری یک روزنامه را در پی انتقاد شدید از وزارت کشور مصر، توقیف کردند.

 به گزارش مشرق، مقامات امنیتی مصر، شماره امروز دوشنبه روزنامه "البوابه" را به اتهام حمله شدید به عملکرد دستگاه امنیتی این کشور و درخواست برای استعفای وزیر کشور به علت وقوع انفجار تروریستی در کلیساهای طنطا و اسکندریه، توقیف کرد.

در همین حال، مدیرمسئول این روزنامه در بیانیه ای تصریح کرد: هیچ کس نمی تواند نقش ما را انکار کند، روزنامه البوابه از ابتدای انتشارش تاکنون همواره زبان حال مصر و مردم مصر بوده و هرگز از مسئولیت ملی خود برای پاسداری از امنیت و استقرار کشورمان شانه خالی نکرده ایم. از این روی، موضع ما نسبت به حادثه امروز، انفجار کلیساهای "مارجرجس و سنت مارک" در طنطا و اسکندریه در همین راستا است و اعلام می کنیم که دراین باره دستگاه امنیتی به شدت سهل انگاری کرده و باید با محاکمه مقصران، استراتژی امنیتی کنونی را در مقابله با تروریسم تغییردهند.


دراین بیانیه آمده است: به روشنی عنوان کردیم که امنیت و ثبات کشور نصب العین ماست، اما ناگهان با توقیف این روزنامه همه ما راشگفت زده کردند.

در پایان این بیانیه آمده است:  ما به صراحت، مخالفت شدید خود را با توقیف این روزنامه اعلام و به تبعیت از دیگر شهروندان اعلام می کنیم که به خاطر برقراری ثبات و امنیت در کشور و حفظ تمامیت ارضی آن با همه وجود جانفشانی می کنیم.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس