کد خبر 708458
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۸
معارف

مدیر رادیو معارف از پخش برنامه‌های مختلف این رسانه دینی در ایام مراسم اعتکاف خبر داد.

به گزارش مشرق- مجتبی تونه ای مدیر رادیو معارف اعلام کرد این رسانه دینی با تولید و پخش برنامه های مختلف به ترویج سنت حسنه اعتکاف و تبیین آداب و مناسک آن می پردازد.مجتبی تونه ای ترویج فرهنگ اعتکاف و بهره برداری هرچه بیشتر از این مراسم باشکوه معنوی و مذهبی را از اهداف این ایام رادیو معارف دانست و گفت :برنامه « زمزم احکام » به طرح احکام و آداب اعتکاف اختصاص دارد.

همچنین دو برنامه مجله روز و گفتگوی خبری با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان و متولیان اعتکاف در کشور، به اطلاع رسانی مراسم و پوشش خبری این رویداد مهم مذهبی فرهنگی خواهندپرداخت.مدیر رادیو معارف در ادامه به سه برنامه به رنگ خدا و تا آسمان، صبح نیاز اشاره کرد و گفت: دربرنامه های اذان گاهی این رسانه دینی به طور ویژه به موضوع اعتکاف خواهیم پرداخت و شنوندگان را با حال و هوای معتکفین مطلع خواهیم کرد.

همچنین کارشناسان دینی در برنامه خانه مهر، مهربان باشیم، شبستان، و ویژه برنامه های میلاد مولی الموحدین امام علی (ع)، ضمن تشریح فضیلت ،آداب و مناسک اعتکاف، به طرح مباحث کارشناسی درخصوص دستاورد های معنوی مراسم اعتکاف در جامعه خواهند پرداخت.

وی در ادامه از پخش گزارش های ایام اعتکاف در ویژه برنامه های حدیث صبوری و بانوی صبر که به مناسبت رحلت جانسوز حضرت زینب سلام الله از رادیو معارف پخش می شود خبر داد و گفت: این رسانه دینی برای آشنایی بیشتر مخاطبان و علاقه مندان به مسائل اعتکاف، نشریه الکترونیکی روزهای سپید را در فضای مجازی منتشر کرده است. که علاقمندان به دریافت آن می توانند به سایت رادیو معارف مراجعه نموده و آن را دریافت نمایند.

مجتبی تونه ای مدیر رادیو معارف در انتها با تأکید بر آمادگی کامل این رسانه دینی برای انعکاس و پوشش مراسم باشکوه اعتکاف در سراسر کشور گفت :در روز پایانی مراسم اعتکام دعای پر فضیلت ام داوود را به طور زنده و مستقیم از حرم حضرت معصومه(س) به سمع معارف جویان می رسانیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس