کد خبر 708398
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
آب های آلوده

گل گهر سیرجان صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در هفته ای که گذشت شکست سنگینی را متحمل شد و به همین بهانه صدر جدول را از دست داد و به زعم سرپرستش به جای 5 گل باید 10 گل می‌خورد.

به گزارش مشرق، اما رضا فتح آبادی – سرپرست تیم گل گهر سیرجان پرده از اتفاقاتی برمی دارد که شاید بی ربط با شکست تیم گل گهر در بازی با تیم خونه به خونه نباشد. 

او در این باره می گوید: در نشست صبح روز بازی به ما گفتند بازی بدون تماشاگر است و حتی مدیران عامل دو باشگاه هم نمی توانند در استادیوم حاضر شوند اما در نهایت گفته شد چون مدیر عامل تیم ما از سیرجان به بابل آمده می تواند در کنار مدیر عامل باشگاه میزبان در جایگاه ویژه بنشیند و بازی را از نزدیک تماشا کند. اما در کنار زمین بر خوردیم به آدم های متفاوت. هر یک از آنها به بهانه ای کارت دور گردن داشتند و بازی را نگاه می کردند و البته تا دلتان بخواهد به عیسی پرتو بازیکن ما که قبلا در نساجی بازی می کرده توهین می کردند. بعضی از آدم های کنار زمین لیدرهایی بودند که در جریان بازی با نساجی آن اتفاقات تلخ را رقم زدند! حتی ناظر بازی هم به عیسی پرتو توهین کرد. از همه مهمتر به ما گفتند بازی بدون  تماشاگر است اما تا دلتان بخواهد آدم در دیوارهای کوتاه مشرف به استادیوم نشسته بودند و به راحتی بازی را تماشا می کردند و هر طور که دوست داشتند رفتار کردند!

فتح آبادی در پاسخ به شایعه تبانی عیسی پرتو گفت: این خبر نمی تواند صحت داشته باشد به این خاطر که ما تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستیم. دو بازی مهم با تیم های مدعی در خانه داریم. با تیم های پارس جنوبی جم و سپدرود رشت و اگر این دو تیم را شکست دهیم به لیگ برتر صعود خواهیم کرد. تبانی برای زمانی است که در رده های پایین تر جدول باشیم.

سرپرست تیم گل گهر در پاسخ به این سوال که چرا تیم در زمین بازی ارایه گر نمایش ضعیفی بود، گفت: نمی خواهم بهانه بیاورم اما برای ما هم این جای سوال دارد. همان طور که رسانه ها از شکست ما متعجب شده اند. از بچه ها در بین دو نیمه سوال کردیم که چرا این طور بازی می کنید؟ ما 5 گل خوردیم و 5 گل هم نخوردیم. حریف بیش از ده بار با دروازه بان ما تک به تک شد. بچه ها می گفتند که گیج هستند. نمی دانم چرا چنین احساسی داشتند. شاید به خاطر غذاهایی بود که در هتل خوردند. من خودم به تیم ها زنگ زدم و گفتم اگر برای بازی به بابل می روند ابتدا غذاهای هتل ... را تست کنند. آب رختکن هم قطع بود و ما از آب هایی استفاده کردیم که به صورت باکس تهیه شده بود! نمی  خواهم تهمت بزنم آب هایی که در رختکن بود آلوده بود اما این ادعای بازیکنان بود که می گفتند در زمین گیج هستند. همان طور که گفتم ما 15 -16 هفته بود که نباخته بودیم. این بازی آن قدر ضعیف بازی کردیم که خونه به خونه می توانست ده گل به ما بزند!

فتح آبادی در پایان گفت: من نمی خواهم بهانه بیاورم. ما بازی را با ختیم و به این خاطر به تیم حریف تبریک می گوییم. اصلا به دنبال توجیه نیستم. اما یکی از مشکلات لیگ یک نمایندگان و ناظران بازی ها هستند. من با همه احترامی که برای آنها قایل هستم باید بگویم این ناظران و نمایندگان با توجه به اینکه بین 50 تا 60 سال هستند در انجام کارهای اجرایی ضعیف هستند. با توجه به شرایط سنی دیگر به آنها در بازی های لیگ برتر فضا نمی دهند و از آنها در بازی های دسته اول استفاده می کنند در حالی که باید به لیگ یک بیشتر توجه شود به این خاطر که لیگ برتر به اندازه کافی زیر ذره بین است. متاسفانه ناظران و نمایندگان بیشتر هوای تیم میزبان را دارند در حالی که ما حتی در بازی های سیرجان هم نمی خواهیم این طور باشد. به هر صورت من به شخصه امیدوارم در چهار هفته پایانی همه چیز به طور حرفه ای و جوانمردانه پیش رود تا در نهایت تیم هایی به لیگ برتر صعود کنند که شایسته هستند.

ماجراهای آب های آلوده یک بار در بازی پرسپولیس – سپاهان در اصفهان رخ داد. در آن بازی که در فصل دوازدهم لیگ برتر انجام شد پرسپولیس با هدایت مانوئل ژوزه بازی را با دو گل واگذار کرد. در جریان بازی به طور واضح از تصاویرتلویزیونی مشخص بود که مهدی مهدوی کیا، محمد نوری، میثم نقی زاده، مرحوم هادی نوروزی و نیلسون در جریان بازی تلوتلو می خورند و در پایان بازی هم هادی نوروزی زیر سرم رفت و کار سعید شیرینی – سرپرست تیم هم به بیمارستان کشیده شد. مهدی مهدوی و میثم نقی زاده هم در پایان بازی به طور سرپایی مداوا شدند. 

مانو ئل ژوزه سرمربی وقت تیم به ماجرا معترض شد و مهدی مهدوی کیا هم بارها درخواست کرد ماجرا به صورت حقوقی پیگیری شود که به نظر می رسد این اتفاق رخ نداد و در نهایت تلاش ها بر این بود که ماجرا به هر نحوی که شده فیصله یابد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس