کد خبر 707746
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
قلعه نویی

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: حرف امیر قلعه‌نویی در مورد اکبریان داور بازی با صبا سیاسی است تا فنی.

به گزارش مشرق، حسن کامرانی‌فر در مورد انتقادهای تند امیر قلعه‌نویی از داور بازی تراکتورسازی با صبا اظهار داشت: قلعه‌نویی مسائلی را مطرح کرده است که من باید قبل از پاسخگویی حتماً فیلم بازی را با دقت آنالیز کنم، بدون بررسی فیلم بازی و همچنین گزارش ناظر داوری نمی‌توانم در مورد این مسائل به طور دقیق صحبت کنم، زیرا در مورد صحنه‌هایی که سرمربی محترم تراکتورسازی بیان کرده اختلاف‌نظرهایی وجود دارد. 

کامرانی‌فر در مورد اینکه قلعه‌نویی مدعی شده اکبریان همواره به ضرر تیم‌های تبریزی سوت زده است، اظهار داشت: این جمله سرمربی محترم تراکتورسازی قشنگ نیست، ایشان مربی بزرگ و باتجربه‌ای هستند، اما بیان این جمله بیشتر سیاسی است تا مسئله فنی، از مربی بزرگ و پرافتخاری مثل قلعه‌نویی انتظاری بیش از این داریم. واقعیت آن است که هیچ کدام از داوران ما هیچ پیش‌زمینه و ذهنیتی نسبت به هیچ کدام از تیم‌های لیگ برتری ندارند و همواره تلاش می‌کنند بهترین قضاوت خود را در میدان انجام بدهند.

رئیس دپارتمان داوری در مورد تعیین تکلیف برای داورانی که در انتخابات شورای شهر ثبت‌نام کرده‌اند و قضاوت‌شان در هفته‌های پایانی گفت: در این مورد امروز جلسه‌ای با دکتر اسدی دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال داریم تا وضعیت این مسئله مشخص شود. 

کامرانی‌فر در مورد اینکه گفته می‌شود امکان دارد علیرضا فغانی به دلیل نامزدی در انتخابات شورای شهر نتواند در هفته‌های پایانی لیگ برتر قضاوت کند زیرا تبلیغ غیرمستقیم برای او می‌شود، عنوان کرد: فغانی یکی از بهترین داوران ماست و ما در هفته‌های پایانی فصل، بازی‌های سنگین و سختی در پیش داریم که به وجود فغانی نیاز داریم، ایشان به عنوان یک داور در کنار ما حضور دارند. اولویت ما قضاوت داوران در لیگ است و تلاش می‌کنیم به همراه داوران بهترین قضاوت‌ها در هفته‌‌های حساس و پایانی لیگ انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    1 1
    هر تیمی کلا تیم قلعه نوعی رو ببره حتما داور مقصره!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس