کد خبر 707601
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
محمد رضا اکبری

تصمیمات مهم محمدرضا اکبریان به جز اخراج بازیکن خاطی تیم تراکتورسازی، اخراج کرار و اعلام پنالتی در وقتهای اضافه بازی همه درست و موافق با قانون بود.

به گزارش مشرق، سید رضا غیاثی کارشناس داوری این رسانه بلافاصله بعد از بازی نظرات کارشناسی خود را بدین شرح اعلام کرده است:


*هادی محمدی مدافع وسط تراکتور   باکف پا روی ران پای حریف رفته ومرتکب خطایی سخت می شود .ضربه مستقیم روی عضله چهار سر رانی مصداق بارز خشونت است ومستوجب اخراج ،بنابراین تصمیم داور در این صحنه درست بود اما نکته این است که او به دلیل خطای دید و جو آشفته تبریز او را اشتباه گرفت و آقایی را اخراج کرد . 


*اما جاسم کرار  با رفتاری غیر ورزشی در امر قضاوت دخالت کرده وبعد از آن هم برای داور وبازیکن حریف شاخ وشانه کشید رفتار این بازیکن هم مستحق دریافت کارت قرمز بود .


*شماره 5 تراکتور هم با خطایی واضح وآشکار بازیکن صبا را درمحوطه جریمه سرنگون میکند که جریمه اش اعلام پنالتی است شجاعت اکبریان در این تصمیمات مهم ،خوب و قانونی و به جابود.


*تنها موردی که از این بازی مانده است این که  ای کاش زودتر به این بازیکن شاخ و شاخه کش بی ادب که رفتارش بد آموزی زیادی دارد برخورد میکرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • غياثي IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    6 2
    خاك تو سر كارشناسي كه فرق ورزشگاه تبريز و و قم رو نميدونه و نوشته جومتشنج تبريز..خخخ اخه تو هم كا ر شوووناسي برو قبرتو اماده كن
  • هموطن IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    6 0
    بازی تو قم بود ، (((به دلیل خطای دید و جو آشفته تبریز او را اشتباه گرفت و آقایی را اخراج کرد !!!)))
  • ع IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    4 1
    کاش اقای قیاثی میدانست بازی کجابرگزارشده بعدنظربده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس