کد خبر 707038
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
ترامپ

در برنامه جدید شبکه کابلی آمریکایی که روی آنتن خواهد رفت، یک استندآپ کمدین نقش رییس‌جمهور را بازی می‌کند که هر روز از کاخ سفید دیدگاه‌هایش را مستقیم به مردم منتقل می‌کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- به نقل از ایندپندنت، شبکه تلویزیونی کابلی و ماهواره‌ای کمدی سنترال می‌خواهد یک تاک شو هفتگی جدید را روی آنتن ببرد که در آن یک کمدین در نقش رییس جمهور ایالات متحده در نقش مجری این برنامه ظاهر می‌شود. این برنامه شنبه شب‌ها بعد از شوی پرمخاطب تروِر نوآ روی آنتن می‌رود.

آنتونی آتامانوییک که یک استندآپ کمدین است باید در نقش ترامپ ظاهر شود و برای ایفای نقش وی در این برنامه جدید باید بیش از همیشه دونالد ترامپ را با دقت تماشا کند تا بتواند ادایش را به خوبی دربیاورد. در این برنامه کمدی، پیت گراس اهل شیکاگو نقش مایک پنس، معاون رییس جمهور را بازی خواهد کرد.برنامه «شو پرزیدنت» رییس جمهور را در حالی نشان می دهد که تصمیم می‌گیرد دیدگاه‌هایش را مستقیم از دفتر ریاست جمهوری در کاخ سفید، روی آنتن تلویزیون پخش کند.آتامانوییک گفت: «خندیدن به رییس جمهور یک سنت آمریکایی با افتخار است و امیدواریم که در این زمینه کسی را ناامید نکنیم.»

این کمدین ادامه داد: «اما سیستم سیاسی ما بیش از این‌ها درهم شکسته است که بخواهیم به جوک گفتن و خندیدن به یک مرد راضی بشویم، حتی اگر آن یک مرد یک پسر نوزاد باشد که به طور فاجعه باری احمق است. بیشتر از همه فقط می‌خواهم از کمدی سنترال تشکر کنم که این پلتفورم را به ما داد تا در مورد حقیقت صحبت کنیم و اگر خوش شانس باشیم، آخر سر از زندان درمی‌آوریم!»آتامانوییک پیش از این هم ادای ترامپ را درآورده و قبلا طی کمپین ریاست جمهوری چند بار نقش او را بازی کرده است. برنامه «پرزیدنت شو» بعد از برنامه «شو روزانه با ترور نوآ» از این شبکه آمریکایی روی آنتن می‌رود.

البته یک ستاره بیشتر شناخته شده که در تمام طول کمپین نقش ترامپ را بازی کرد، الک بالدوین بود که در برنامه «اس ان ال» یا «پخش زنده شنبه شب» با این نقش به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. اخیرا، شخصیت او در فیلم انیمیشن جدید «بچه رییس» هم باعث شده خیلی‌ها او را به رییس جمهور تشبیه کنند. در این فیلم کمپانی دریم ورکس، یک نوزاد که کت و شلوار پوشیده و کیف به دست دارد به تصویر کشیده می شود که بالدوین مسئولیت صداپیشگی‌اش را بر عهده دارد.

تام مک گرت، کارگردان این فیلم با انترتینمنت ویکلی در مورد شباهت های شخصیت اصلی فیلم با ترامپ صحبت کرد و گفت: «خیلی از مردم فکر می‌کنند این فیلم طی سه ماه گذشته ساخته شده و می گویند این را بر پایه ترامپ ساخته اند؟ از نظرم این خیلی جالب است. الک بسیار سخت کار می کند، واقعا بامزه است و تعجبی هم ندارد که می تواند نقش ترامپ را بازی کند.»او ادامه داد: «اما ۶ سال پیش که ما این پروژه را شروع کردیم کسی نمی دانست... کسی نمی دانست الک قرار است کجا باشد، کشور قرار است کجا باشد و جو سیاسی قرار است در چه حالی باشد. اما خیلی از مردم، حتی از نظر قیافه، فکر می‌کنند این نوزاد بلوند با آن کت و شلوارش شبیه ترامپ است.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس