کد خبر 706857
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
السیسی

برخی شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، در پیامی کوتاه به نقل از یک روزنامه نزدیک به دولت مصر از احتمال کودتای نظامی علیه دولت السیسی خبر دادند.

 به گزارش مشرق، روز سه‌شنبه (دیروز) برخی سایت‌های اجتماعی به نقل از روزنامه الوطن مصر این پیام کوتاه را منتشر کردند که : «اخباری درباره تحرکات برخی فرماندهان ارتش وابسته به أحمد شفیق برای اجرای کودتای نظامی در کشور وجود دارد. »

پس از انتشار این مطلب در شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، روزنامه الوطن در سایت خود نوشت که سرویس پیامک این روزنامه از سوی افراد ناشناس هک شده و آنها پیام مغرضانه‌ای درباره کودتای کاذب منتشر کرده‌اند.

این روزنامه همچنین از مخاطبان خود خواست تا به این شایعات توجه نکنند و تأکید کرد که با عاملان انتشار این شایعه برخورد خواهد شد.

پخش شایعه کودتای نظامی علیه دولت در مصر در حالی است که عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر به واشنگتن سفر کرده است و دیروز هم با عبدالله دوم شاه اردن و تعدادی از مقامات آمریکایی دیدار کرد.

احمد شفیق آخرین نخست‌وزیر دوره حسنی مبارک است که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۲ در مقابل رقیب خود محمد مرسی شکست خورد و پس از آن مصر را ترک کرد و از آن زمان تا کنون در امارات سکونت دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایران IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    4 4
    مطمئن باشید تا زمانی که قدرت دست سیسی هست نه کودتائی در کاره و نه جای انتقادی وجود داره.این بابا ثابت کرده که دیکتاتور هست و زور هیچکس بهش نمی رسه و من مطمئنم به این اسونی ها نمی ره.البته موافق مرسی هم نیستم ولی درسته که سیسی کارهای مهمی هم برای مصری ها کرده و دستش هم درد نکنه ولی باور کنید نه از انتخابات و دموکراسی خوشش می اید نه انتقاد و می خواهد تا ابد حاکم مصر باشد و این قطعا و صد درصد در مورد شخصیت این بابا درست هست.ضمنا ما نگفتیم ادم بدی هست ولی گفتیم یک مقداری دیکتاتور مابانه رفتار می کنه و اگر شما شک دارید به کارهای ایشان توجه کنید و بخوانید و مرور کنید.البته قطعا کارهای خوبی هم کرده و این صرفا نگاه شخصیتی به ایشان هست وگرنه ما مخالف اقدامات این مرد نیستیم و هرگز هم با کارهای خوب ایشان مخالفتی نخواهیم داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس