کد خبر 706539
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
بذرپاش - آمار واردات

بذرپاش گفت: چرا نباید خیلی راحت و صادقانه به مردم بگوییم که نتوانستیم کاری کنیم ؛ کمی مسئولیت پذیر باشیم و این و آن را بهانه نکنیم.

به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش امروز در کرمانشاه در سخنانی به انتقاد از سیستم ادارای کشور پرداخت.

وی در ابتدا با بیان اینکه روحیه پهلوانی و رشادت مردم کرمانشاه ، ایران را در مقابل حمله صدامیان حفط کرد گفت: بی کاری گسترده در استانی که جوانانش صفت پهلوانی دارند ، آزار دهنده است.

بذرپاش گفت:‌باید برای رسیدن به دولتی مکتبی ، پر کار ، متخصص ، سالم و کارآمد دست به دست هم دهیم. باید کار و نشاط توامان در این کشور فراگیر شود ، تا ظرفیت ها بیش از پیش آزاد شود ؛ آن وقت خواهیم دید چه گلستانی داریم. ظرفیت کشاورزی این استان میتواند نیازهای یک چهارم ایران را پاسخ دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما بعد از 38 سال هنوز از تهران برای استان مدیر میفرستیم ، بزرگترین توهین به مردم این خطه است و تردید نکنیم که حتما اهالی این استان ، حتما امور را بهتر از غیر اداره میکنند گفت: باید امروز بجای بزک کردن نمادها به سمت اصلاح نهادها حرکت کنیم. اگر اینچنین نکنیم مردم نسبت به نمادها هم بدبین میشوند.

بذرپاش با بیان اینکه چرا نباید خیلی راحت و صادقانه به مردم بگوییم که نتوانستیم کاری کنیم ؛ کمی مسئولیت پذیر باشیم و این و آن را بهانه نکنیم گفت: 440 هزار نفر مدیر دولتی در پست های گوناگون هستند و این میزان 1.5 برابر کارمندان ژاپن 127 میلیونی است ؛ اما کارآمدی بسیار پایین بوده و این بخاطر وجود همان مدیران خسته و مخالف تغییر است.

وی در خاتمه گفت: نگاه "اوضاع میتوانست از این بدتر باشد" در همه حوزه های سیاسی اقتصادی کشور را به رکود کشانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس