کد خبر 706379
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
سالگادو

ستاره پیشین تیم فوتبال رئال مادرید، در سمتی که کمتر کسی پیش‌بینی‌ آن را می‌کرد به فعالیتش در دنیای فوتبال ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، میشل سالگادو که در دوران بازیگری‌اش برای یکی از معروف‌ترین باشگاه‌های دنیای فوتبال توپ می‌زد، حالا به استخدام یکی از گمنام‌ترین تیم‌های فوتبال درآمده است.

مدافع اسپانیایی پیشین کهکشانی‌ها روز گذشته (دوشنبه) به عنوان مدیرورزشی باشگاه جبل‌الطارق یونایتد در لیگ برتر فوتبال جبل الطارق معرفی شد و قرار است بر امور مربوط به نقل‌ و انتقال بازیکنان این باشگاه نظارت داشته باشد. در واقع گفته می‌شود که انتصاب غیرمنتظره سالگادو در این باشگاه جاه‌طلب که هوای قهرمانی در بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی جبل‌الطارق را در سر دارد، به او اختیار تام در زمینه خرید و فروش بازیکنان را خواهد داد.

به گزارش رسانه‌های محلی، ورود سالگادو به تیم جبل‌الطارق یونایتد با سرمایه‌گذاری‌های کلان از سوی اسپانسرهای خاورمیانه‌ای - جایی که او پیش از این به عنوان سفیر لالیگا در امارات فعالیت داشت - همراه خواهد بود.

سالگادو در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیر ورزشی باشگاه جبل‌الطارق یونایتد که علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر جبل‌الطارق رویای بزرگتری مانند کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دنبال می‌کند، گفت: این آغاز یک حرکت بزرگ است.

سالگادو سال 2012 در تیم بلکبرن راورز انگلیس به دوران بازیگری‌اش در فوتبال پایان داد اما سال گذشته دوباره به میادین برگشت تا در لیگ فوتسال هند بازی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس