کد خبر 706058
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
مردم موصل

یک منبع آگاه پزشکی در استان نینوای عراق اعلام کرد که پیکرهای 20 زن و کودک که به دست داعش در جنوب این استان اعدام شده‌اند، کشف شده‌اند.

 به گزارش مشرق، در حالی که نیروهای امنیتی عراق در حال برنامه‌ریزی برای تکمیل عملیات آزادسازی سراسر شهر موصل هستند، تکفیری‌ها نیز در تلاشند تا با استفاده از سیاست همیشگی ایجاد هراس در میان مردم، مانع پیشروی نیروهای امنیتی عراق شوند.

اعدام امام جماعت یکی از مساجد موصل به دست داعش

یک منبع آگاه در شهر موصل عراق اعلام کرد که تروریست‌های داعش، یک امام جماعت و خطیب مسجدی در بخش غربی موصل را اعدام کردند زیرا وی با صدور حکم اعدام علیه شماری از هموطنانش مخالفت کرده بود.

به نوشته «السومریه نیوز»، تکفیری‌های داعش، امام جماعت یکی از مساجد واقع در منطقه «حاوی الکنیسه» را در مقابل انظار عموم به ضرب گلوله به قتل رساندند زیرا وی از  صدور حکم اعدام علیه چند نفر که از انجام عملیات تروریستی و انتحاری علیه نیروهای امنیتی در منطقه سر باز زده بودند، خودداری کرده بود. وی معتقد بود که چنین حکمی را باید طرف‌های مسئول و دستگاه قضایی صادر کند نه شخص او.

کشف پیکرهای ۲۰ زن و کودک عراقی قربانی داعش در جنوب استان «نینوا»

یک منبع آگاه پزشکی در استان نینوای عراق اعلام کرد که پیکرهای ۲۰ زن و کودک که در به دست داعش در جنوب این استان اعدام شده‌اند، کشف شده‌اند.

این منبع آگاه در بیمارستانی در ناحیه «القیارة» واقع در جنوب موصل تاکید کرد که این افراد در هنگام فرار از دست داعش در غرب موصل، به دام افتاده و اعدام شده‌اند.

استقرار زنان تک‌تیرانداز داعش در ساختمان‌های مرتفع بخش غربی موصل

یک منبع آگاه عراقی اعلام کرد که داعش، به منظور جلوگیری از پیشروی نیروهای امنیتی در بخش غربی موصل، زنان تک‌تیرانداز را در ساختمان‌های مرتفع این منطقه مستقر کرده است تا عملیات نیروهای عراقی در این منطقه را به تاخیر اندازد.

بر  اساس این گزارش، در پی کشته شدن شمار زیادی از تک‌تیراندازان مرد داعش، در عملیاتهای مختلف نیروهای امنیتی عراق، تکفیری‌ها بیشتر روی یگان‌های تک‌تیرانداز زن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

قطع ارتباط داعش در بخش غربی موصل با «تلعفر»

فرماندهی عملیات «قادمون یا نینوا» عراق، دوشنبه (امروز)، اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراقی همچنان در حال پیشروی به سوی قلب بخش غربی موصل هستند و اکنون کلیه ارتباطات داعش میان بخش غربی موصل و منطقه «تلعفر» قطع شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس