سعید مولایی

سعید مولایی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودو با شکست نماینده انگلیس به مدال برنز گرندپریکس گرجستان دست یافت.

به گزارش مشرق، دومین روز از مسابقات گرند پریکس گرجستان در حالی به میزبانی شهر تفلیس برگزار شد که امروز دو نماینده کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

سعید مولایی جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم و سومین نماینده کشورمان نیز سرانجام با شکست نماینده انگلیس به مدال برنز دست یافت.
 وی دور اول با قرعه استراحت روبرو بود، در ادامه مسابقه با شکست نمایندگان گرجستان و قزاقستان به مرحله بعدی راه یافت. 
مولایی در سومین مبارزه خود مقابل نماینده روسیه ایپون شد.

امروز ابتدا محمد بریمانلو نماینده وزن منهای 73 کیلوگرم تیم ملی جودو بزرگسالان کشورمان به مصاف نماینده گرجستان رفت و با شکست حریف خود به دور دوم راه یافت، اما وی با شکست مقابل نماینده ازبکستان از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

اما سبحان رسولی دومین نماینده وزن منهای 81 کیلوگرم کشورمان در این مسابقات بود که وی در نخستین مبارزه خود مقابل نماینده گرجستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

این مسابقات از 11 تا 13 فروردین به میزبانی تفلیس پیگیری می‌شود و تیم ملی کشورمان با 11 ورزشکار راهی این مسابقات شده است.

محمد منصوری به‌عنوان سرمربی و زکریا به‌عنوان مربی کنار تیم ملی حضور دارند.

جودوکاران کشورمان پس از پایان این مسابقات طی روزهای 14 تا 16 فروردین در کمپ تمرینی تفلیس حضور خواهند داشت.

در نخستین روز از این مسابقات بهزاد وحدانی نماینده وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی کشورمان دور اول با نماینده رژیم غاصب اسرائیل روبرو شد و نماینده این رژیم غاصب را به رسمیت نشناخت و از دور مسابقات حذف شد.

در ادامه این مسابقات محمد عباس نژاد دور اول با قبول شکست مقابل جودوکاری از کشور مغولستان از دور مسابقات حذف شد و قاسم نوری زاده نماینده وزن 66 کیلوگرم در دور دوم مقابل نماینده‌ای از کشور آذربایجان شکست خورد و او نیز از گردونه مسابقات حذف شد.

با این حساب تا به امروز 5 نفر از جودوکاران کشورمان از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس