حسن روحانی

رئیس جمهور با اشاره به خبر منتشرشده در یکی از رسانه های حامی دولت گفت: امیدواریم برخی رسانه ها، شیوه های نادرست را حداقل برای این سه ماه کنار بگذارند.

سرویس سیاست مشرق - حسن روحانی روز پنجشنبه در بندر انزلی از برخی رسانه‌ها بابت انتشار اخباری درباره تعدیل نیرو در شرکت لاستیک البرز انتقاد کرد و گفت:‌ در استان کردستان، مجتمع لاستیک سازی بارز را افتتاح کردیم که 950 نفر مشغول به کار بودند از جمله کارگرانی که محوطه سازی می کردند، زمان کارشان تمام شد و تسویه حساب کردند و 900 نفر در کارخانه مشغول به کار شدند اما برخی رسانه ها اعلام کردند رئیس جمهوری آنجا رفت و 50 نفر بیکار شدند!

وی با اشاره به اینکه عده ای می خواهند همه چیز را معکوس وانمود کنند، خاطرنشان کرد: تلاش عده ای برای ناامید کردن مردم از آینده خودشان و ایران، توطئه ای است که می خواهد این حرف غلط را بگوید ای مردمی که سال 92 رأی داده اید، کار خوبی نکردید!

وی در خاتمه سخنانش، به حلول ماه رجب اشاره کرد و با بیان اینکه رجب المرجب باید ماه انسجام بیشتر باشد، گفت: امیدواریم برخی رسانه ها، شیوه های نادرست را حداقل برای این سه ماه کنار بگذارند.

در حالی که شاید روحانی هم خبر نداشته و این انتقادات را مطرح کرده، خبر تعدیل نیرو در شرکت لاستیک البرز را خبرگزاری اصلاح‌طلب و حامی دولت ایلنا منتشر کرده است.

ایلنا روز چهارشنبه در خبری این ادعا را مطرح کرده بود که  پیمانکار لاستیک بارز کردستان 50 نفر از نیروهایش را تعدیل کرده است.

جمعی از کارگران لاستیک بارز در کردستان در تماس با ایلنا از تعدیل همکاران خود خبر دادند.

از قرار معلوم پیمانکار لاستیک بارز در کردستان تعدادی از کارگرانی که قراردادشان تمام شده را تعدیل کرده است. این کارگران که تعداد آنها 50 نفر است قرار است در سال جاری برای دریافت بیمه بیکاری مراجعه کنند.

کارگران لاستیک بارز کردستان می گویند: شرابط کاری ما نامناسب است و مجبور هستیم بدون قرارداد یا با قراردادهای سفید کار کنیم.

به دنبال خبر ایلنا، در شبکه‌های اجتماعی مطالبی در انتقاد از بیکاری این کارگران بلافاصله پس از بازدید حسن روحانی از کارخانه بارز منتشر شد.

با این حال، پس از انتقادات حسن روحانی،‌ خبرگزاری ایلنا تیتر و متن مطلب خود را اصلاح کرد و به نقل از یک مقام نامشخص نوشت: افراد تعدیل شده دارای قرارداد مستقیم با شرکت لاستیک بارز نبوده اند ، بلکه جزو نیروهای دارای قرارداد با پیمانکار محسوب می شوند.

احتمالا انتقادات تند روحانی از رسانه‌ای که خبر تعدیل نیرو در شرکت لاستیک البرز را منتشر کرده، با این پیش‌فرض بوده که این خبر را رسانه‌های اصولگرا منتشر کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • مهدی IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    43 13
    اینم یه خودزنی دیگه از اصصصصصصصصصصصصلااححححححححح طلبان!!!!!!!!
  • روحانی آدم شو! IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    43 15
    کشور ثروتمند و این همه فقر و عقب افتادگی، به جای انتقاد های بی سر و ته، کاش کمی هم به فکر مردم بودند...من که رای نمیدم به این بی سوادهای هالو!!!!
  • ناشناس IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    42 14
    روحانی این روزها خیلی عصبانی شده و هیچ نوع انتقاد که هیچ حرف حق و حتی درد و رنج مردم را هم حاضر نیست بشنود و آنرا توطئه می نامد و این باید درس عبرتی باشد برای انتخابات پیش رو انشاءالله.
  • ..... IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    47 12
    طرف از سایه خودش هم میترسه
  • زورق IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    44 12
    آقای روحانی،طشت رسوایی ت از پشت بوم افتاده،بیخود دست و پا نزن
  • م IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    38 7
    چهل نفر از کارگران شیشه قزوین اخراج شد! دلیل اخراج: اعتراض به پرداخت نشدن حقوق ماههای قبل بود!
  • نیا IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    42 7
    اخه از هر طرف نگاه کنی همونه. بعد از افتتاح ۵۰ نفر بیکار شدن. این دو تا حالت داره یا اینکه رییس جمهور مقتدر و صادق (!)خواسته امار دهن پرکن باشه که سو استفاده هست و یا اینکه کارگران از کار بیکار شدن....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس