رئیس جمهور

۱۵ پروژه عمرانی در حوزه‌های بندری، صنعتی، بهداشت و درمان، مخابرات، اشتغال‌زایی، گردشگری و کشاورزی با حضور رئیس‌جمهور در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش مشرق، حسن روحانی در سفر یک روزه خود به گیلان ۱۵ پروژه زیربنایی در حوزه های بندری، صنعتی، بهداشت و درمانی،آی سی تی، مخابراتی، اشتغالزایی و گردشگری و  کشاورزی را به بهره برداری می رساند.

حجم سرمایه گذاری در این پروژه ها دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش دولتی و خصوصی است.

در این سفر رئیس جمهور عملیات اجرایی بزرگترین اسکله گردشگری دریای خزر و بزرگترین آکواریوم و باغ خزندگان ایران در منطقه آزاد انزلی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی را نیز آغاز می کند.

افتتاح دو اسکله از مجتمع بندری کاسپین، افتتاح طرح های پرورش ماهی در قفس ، مجتمع کشتارگاه صنعتی طیور و سردخانه، تسطیح اراضی و بخش‌های نوسازی مزارع استان به وسعت ۱۰ هزار هکتار در بخش کشاورزی، بهره برداری از سه طرح صنعتی تولیدورق های ام.دی.اف، اچ. دی.اف، فیبر خام و روکش با مجموع سرمایه گذاری هزار و ۱۸ میلیاردتومان، افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۱۸۰ تختخوابی پارس رشت با ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی  و اشتغالزایی ۶۸۰ نفر، بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی شهید بهشتی آستارا با ۵۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری ، بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای رضوانشهر با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۷۰ نفر ، کلینیک فوق تخصصی گوارش و کبد با ۲۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۵۰ نفر از مهم ترین طرح هایی هستند که در سفر امروز روحانی به گیلان مورد بهره برداری قرار می گیرند.

همچنین طرح روستای بدون بیکار «دهنه سر شیجان خمام» از دیگر طرح های آماده افتتاح است.

۳۷۶ طرح آی.سی.تی در قالب یک طرح و با ۱۱۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری نیز امروز به بهره برداری می رسد.

افتتاح این طرح ها با حضور رئیس جمهور و یا به صورت ویدئو کنفرانس و حضور وزرا در محل خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • صادق IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
    2 5
    افتتاح یا افتضاح یا میتینگ انتخاباتی
  • سرباز وطن IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
    6 5
    خوبه همه طرحهای آقای دکتر احمدی‌نژاد رو داره افتتاح میکنه!خودش چیکار کرده جز تخریب دولت قبلی
  • ایزانیان IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
    1 1
    ای کاش اقای روحانی در یک پروژه فوری و ضربتی خودشان و هیئت دولتشان و کل مسئولین اعم از چپی و راستی را کنار میگذاشتند چند ایرانی واقعی و دلسوز ایرانیان را بجای خودشان منصوب میکردند شاید اینطوری نامشان در تاریخ به نیکی برده شود ...
  • ناشناس IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
    2 1
    مردم گیلان همچو ن میرزا کوچک خان اگاهند .ومیدانند شیخ حسن دنبال محبوبیت و رای گرفتن هست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس