عابدین فوتسال

بازیکن ایرانی تیم فوتسال واموس گفت که مردم اندونزی، بیشتر بازیکنان ایران را می‌شناسند.

به گزارش مشرق، علی عابدین بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره حضورش در لیگ اندونزی اظهار داشت: برای دو ماه به این کشور آمده‌ام تا برای مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا به تیم واموس کمک کنم. مربی واموس خیلی روی جذب من تأکید داشت و به خاطر پول خوبی که پیشنهاد دادند، به اندونزی سفر کردم.

وی در این باره که آیا برای لیگ برتر فوتسال در سال جاری به ایران بازخواهد گشت یا خیر، گفت: بله اگر به ایران برگردم، روی پیشنهادهای خود فکر می‌کنم و اگر به توافق برسیم، گیتی‌پسند گزینه نخست من برای بازی در ایران است؛ اگر اینطور نشد، دوست دارم در اروپا بازی کنم. یک پیشنهاد اروپایی داشتم اما چون من را برای یک فصل کامل می‌خواستند و لیگ برتر هم تازه به پایان رسیده بود، با بزرگان لیگ مشورت کردم و ترجیح دادم فعلاً دست نگه دارم.

بازیکن تیم فوتسال واموس اندونزی با بیان اینکه این پیشنهاد اروپایی از یکی از لیگ‌های مشهور دنیاست،‌ تصریح کرد: اگر امسال در ایران بازی نکنم، قطعاً به اروپا می‌روم. من برای دو ماه که به اندونزی آمده‌ام، هم پول خوبی گرفتم و هم چون لیگ امسال خیلی پرفشار بود، گفتم یک تفریحی هم بکنم! تیم واموس از لحاظ امکاناتی فوق‌العاده و مانند تیم‌های اروپایی با‌برنامه است. مبلغ قراردادم فوق العاده خوب بود و خودم باور نمی‌کردم این کشور چه از لحاظ مالی و چه امکاناتی، اینگونه باشد. تا 29 اردیبهشت در اندونزی هستم و بعد به ایران بازخواهم گشت.

عابدین با اشاره به اینکه در اندونزی به فوتسال اهمیت زیادی داده می‌شود، اظهار داشت: هنوز برای این تیم بازی نکرده‌ام اما همه در خیابان با من عکس می‌گیرند. چون من از ایران آمده‌ام، برایم سنگ تمام گذاشتند. مردم اندونزی اکثر بازیکنان ایران را می‌شناسند.

وی در پاسخ به این پرسش که «در صورت راهیابی تیم واموس به جام باشگاه‌های آسیا، آیا حاضر هستید در این مسابقات با لباس تیم واموس به میدان بروید یا خیر؟» گفت: در صورت قهرمانی تیم، مبلغی وسوسه‌کننده به من پیشنهاد داده‌اند اما در این خصوص باز هم باید با بزرگان فوتسال مشورت کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس