آیت الله رئیسی

تولیت آستان قدی رضوی گفت: در ابتدای سال جاری دو هزار و ۵۰۰ شغل توسط آستان قدس ایجاد خواهد شد.

به گزارش مشرق، بعد از ظهر امروز سه شنبه آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی در سخنانی اظهارکرد: حلول سال جدید را به همه حاضران تبریک و تهنیت می گویم.

وی افزود:تقارن سال جدید با تولد حضرت فاطمه زهرا(س) را به فال نیک می گیریم و امیدواریم خداوند برکاتش را در این سال بر ما نازل نماید.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به عنوان خادم آستان امام رضا(ع)  تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب به حرم مطهر رضوی را خیر مقدم می گوییم و امیدواریم بتوانیم منشور هفتگانه رهبری را محقق کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد:سال گذشته کار را در همین روزها در آستان قدس آغاز کردیم  واز محوری ترین نکاتی که در حکم رهبری تاکید شده بود، ترویج معارف قرآنی و سیره رضوی است واگر عالم با امام رضا(ع) آشنا شود  دیگر کسی در خانه غیر ایشان حرفی را نخواهد زد.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که این بخش محقق شود و در این راستا سازمان فرهنگی برای نخستین بار در آستان قدس ایجاد شد و تاسیس رادیو زیارت و تلوزیون ماهوره ای از گام هایی است که برداشته شده است.

رئیسی تاکید کرد: تشکیل اردوگاه های تربیتی و فرهنگی برای جوانان و اعزام صدها مبلغ به مناطق موررد نیاز دنبال شده و به تدریج تکمیل خواهد شد.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: گام هایی نیز برای ایجاد مرجعیت علمی مشهد برداشته شده و امیدواریم این اقدامات در جهت متخصص پروری به جایگاهی در جهت ساخته شدن انسان های عالم و انقلابی در جهان اسلام شود.

وی افرود: در بخش زائران تلاش کردیم خدمات را از مبدا تا مبدا برای زائران مرقد مطهر امام رضا(ع) از مرز میرجاوه گرفته تا دیگر مسیرها ارائه نماییم تا زائران در یک فضای مناسب به مشهد برسند و احداث شهر زائر برای زائران کم درآمد در مشهد نیز دنبال شده است.

رئیسی اظهارکرد: تاکنون ۳۰۰ هزار زائر اولی به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند وتلاش می کنیم دیگر کسی نباشد که به دلیل نبود تمکن مالی از فیض زیارت امام هشتم(ع) محروم شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در راستای توجه به محرومان که از دغدغه های همیشگی رهبر معظم انقلاب بوده است تاسیس معاونت امداد مستضعفان و توجه به محرومان در همه استان ها انجام شده که امیدواریم با اقدامانی که در عرصه اشتغال زایی انجام شده شاهد ایجاد ۲ هزار و ۵۰۰ شغل جدید باشیم.

وی بیان کرد: در حوزه سرمایه گذاری های اقتصادی تلاش می کنیم این بخش را به سمت رفع گره های زندگی مردم دنبال کنیم .

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس