کد خبر 702795
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
سفرهای نوروزی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از افزایش 20 درصدی میزان سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل در محورهای مواصلاتی غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حامد محمودی گفت: همواره تغییر سال نو فرصتی برای تجدید حیات و شکوفایی است این تغییر علاوه بر ایجاد شور و اشتیاق در مردم، همواره در رفتار فردی و اجتماعی اشخاص تجلی می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با شروع مسافرت هموطنان در اواخر سال به ویژه امسال در روزهای آغازین طرح نوروزی از 25 اسفند 95 تا تاکنون، بنابر اعلام اداره کل راهداری استان تهران 20 درصد افزایش میزان سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل در غرب استان تهران انجام شده است.

وی افزود: پلیس راه در راستای برقراری نظم و امنیت عبور و مرور، با اتخاذ تمهیدات لازم سعی دارد سفرهای نوروزی شهروندام با آرامش خاطر و انضباط ایمنی عبور و مرور و کاهش حوادث رانندگی انجام گیرد.

محمودی از فعال شدن 45 تیم آشکار و 10 تیم نامحسوس در محورهای مواصلاتی خبرداد و اظهارکرد: این تیم ها در برخی محورها از جمله آزاد راه تهران - قم، آزاد راه تهران - ساوه، محور تهران به شهریار، محور صفادشت - ملارد و جاده قدیم تهران به قم در نقاط حادثه خیز و پرتردد جهت برخورد با متخلفان و جلوگیری از تصادفات از اقدامات مهم پلیس در این ایام است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران تعداد 2 دستگاه جرثقیل سنگین در محور آزاد راه تهران به قم و تهران به ساوه تا خاتمه تعطیلات زمستانی بکارگیری شدند .

محمودی خاطرنشان کرد: به منظور تقویت پلیس راه در این ایام، نیروهای کمکی در محورهای مواصلاتی ساماندهی شده و به کارگیری شدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس