نتانیاهو

نتانیاهو قول داد که تل آویو حملات هوایی خود را به تاسیسات حزب الله در سوریه را ادامه خواهد داد.

سرویس جهان مشرق - نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، گفت که تل آویو به حملات هوایی خود در قلمرو سوریه ادامه خواهد داد.

به گزارش «الجزیره»، نتانیاهو قول داد که تل آویو حملات هوایی خود را به تاسیسات حزب الله در سوریه ادامه خواهد داد. این اظهارات یک روز بعد از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در روز جمعه انجام گرفت.

روز گذشته، نیروی هوایی صهیونیست ها وارد آسمان سوریه شد و چند نقطه را در نزدیکی شهر پالمیرا هدف قرار داد. دولت سوریه مدعی شد که با شلیک موشک های ضد هوایی یکی از جنگنده های این رژیم را سرنگون کرده و به جنگنده دیگر آسیب جدی وارد کرده است.

روز شنبه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که حملات هوایی روز جمعه با هدف زدن یک کاروان حزب الله بود که تسلیحات پیشرفته برای جنبش مقاومت حمل می کرد. نتانیاهو گفت:

" وقتی ما تلاش ها برای انتقال تسلیحات پیشرفته به حزب الله را شناسایی کنیم و اطلاعات در اختیار داشته باشیم و به لحاظ عملیاتی هم امکان‌پذیر باشد، برای جلوگیری از آن اقدام می کنیم. دیروز همین کار را کردیم و در آینده هم ادامه خواهیم داد."

همزمان، روز جمعه، سفیر رژیم اسراییل در مسکو، گری کورِن، به وزارت خارجه روسیه فراخوانده شد تا جزییات این حمله را روشن کند. این احضار یک روز پس از آن انجام گرفت که سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو اعتبارنامه خود را تسلیم ولادیمیر پوتین کرد.

ارتش سوریه اقدام اخیر اسراییل را یک «تلاش مذبوحانه» برای پشتیبانی از تروریست های داعش خواند. در واقع، حملات اسراییل همواره مواضع ارتش سوریه و متحدان آن را که در نبرد با داعش و دیگر تروریست ها هستند، هدف قرار می دهد تا به خیال خود از توان نظامی آن ها بکاهد.

بنا بر گزارش ها، در پی حمله جنگنده های صهیونیستی، ارتش سوریه حضور خود را در بخش جنوب غربی استان قنیطره، از جمله در ارتفاعات جولان،  افزایش داده است.

پیش تر، گزارش شده بود که رژیم صهیونیستی برای تروریست ها و شورشیان مسلح در سوریه خدمات درمانی فراهم می کند و آن ها را به بخش های تحت اشغال خود در جولان منتقل می کند. در سپتامبر گذشته، یک نماینده کنست رژیم اسراییل گفت که این رژیم مستقیما از جبهه فتح شام(جبهه النصره) در ارتفاعات جولان پشتیبانی می کند.

از 1967، دمشق و تل آویو عملا بر سر اشغال ارتفاعات سوری جولان توسط نظامیان این رژیم، در وضعیت جنگ قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
    6 8
    باید سامانه سوم خرداد رو با خودمون ببریم سوریه و جنگنده های رژیم صهیونیستی رو بزنیم .
  • سلام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
    3 8
    ایران هم باید برا دست گرمی شروع به ساقط کردن هوا پیمای اسرائیل کنه. تا زمان نبرد نهایی فرا برسه انشاالله. صبح نزدیک است
  • م US ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    6 2
    پس موشک اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ چکار میکنند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس