کد خبر 702570
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
پور ابراهیمی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ضعف در عملکرد دولت از یک سو و نیاز و اولویت مردم برای توجه به مسائل اقتصادی از سوی دیگر امکان موفقیت دولت را برای ریاست‌جمهوری 96 قطعا با چالش‌هایی مواجه می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ضعف عملکرد اقتصادی دولت، اظهارداشت:‌ وضعیت ما در طول دولت یازدهم در حوزه اقتصادی خیلی وضعیت مطلوبی نبود اگر چه اقداماتی در این رابطه صورت گرفته و شاید به بهبود شرایط اقتصادی کمک کرده باشد اما از نظر ما معدل عملکرد اقتصادی دولت از نظر ما قابل قبول نیست.

وی افزود: نه تنها از نظر ما بلکه مردم هم از عملکرد اقتصادی دولت یازدهم ناراضی هستند؛‌ در شرایط کنونی می‌بینیم که مردم از وضعیت اقتصادی موجود خیلی ناراحت هستند و آن را مطلوب نمی‌دانند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: البته صحبت‌های ما نافی زحمات دولت نیست، دولت در برخی زمینه‌ها کارهایی صورت داده اما خروجی آن به عنوان معدل عملکرد دولت،‌ معدل قابل قبولی نیست.

پورابراهیمی ادامه داد:‌ لذا به نظر می‌رسد در حوزه مباحث اقتصادی نشود نمره مناسبی به دولت داد و نمره دولت در حوزه اقتصادی نمره نامطلوب محسوب می‌شود که از این منظر یک نکته مهم و خاص برای دولت روحانی است.

وی همچنین یادآور شد: از طرفی هم نیازهای شدیدی در هم در حوزه اقتصادی وجود دارد و شاید اولویت اصلی مردم باشد و آن حل مشکلات اقتصادی آنها است.

«بنابراین ضعف در عملکرد دولت از یک سو و نیاز و اولویت مردم برای توجه به مسائل اقتصادی از سوی دیگر امکان موفقیت دولت را برای ریاست‌جمهوری 96 و دوره جدید قطعا با چالش‌هایی مواجه می‌کند؛ مگر اینکه دولت برنامه‌های مشخصی را اعلام کرده و تغییرات جدی در تیم اقتصادی و کابینه‌‌اش شکل دهد.»

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد:‌ لذا این وضعیتی که دیگران به ویژه حامیان دولت از موضع اقتصادی دولت نگران هستند،‌ موضوع درستی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • كارمند مس IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
    1 0
    جناب آقاي پورابراهيمي معدل را بي خيال به داد شركت مس برس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس