کد خبر 702200
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
فلسطین

گزارش مربوط به تحولات انتفاضه در دومین هفته ماه مارس حاکی از آن است که طی این مدت چندین عملیات شهادت‌طلبانه انجام شده که طی آن 4 صهیونیست زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق،  وبگاه انتفاضه گزارش مربوط به دومین هفته از ماه مارس را منتشر و اعلام کرد در این هفته حدود 3 عملیات شهادت طلبانه انجام شده است.

بر اساس این گزارش،‌ عملیات‌های انجام شده منجر به مجروحیت 4 صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی شده است؛ در شهر «الولجه» در بیت‌لحم کرانه باختری یک جوان فلسطینی، یک شهرک‌نشین صهیونیست را با سلاح سرد زخمی کرد و موفق شد از مکان عملیات به سلامت فرار کند.

در شهر الخلیل، رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک عملیات را خنثی کرده ، مجری آن را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کرده است. دیگر عملیات استشهادی انجام شده در «باب‌الاسباط» قدس بوده که دو نظامی صهیونیست در آن زخمی شدند و و مجری آن به نام « ابراهیم محمود مطر» (25 ساله) به شهادت رسید.

طی هفته یاد شده و خلال درگیری‌هایی که در 66 نقطه رخ داد ، 10 فلسطینی زخمی شدند و دهها تن دیگر با استنشاق گازهای سمی دچار حالت خفگی شدند.در این درگیری‌ها 8 کوکتل مولوتوف در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی پرتاب شد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی هنوز پیکر 9 شهید از شهدای انتفاضه را نزد خود نگه داشته و به خانواده‌های آنها تحویل نداده است.

طی این هفته 82 شهروند فلسطینی از جمله چند کودک، زن و اسرای آزاد شده ، بازداشت شدند؛ حجم بازداشت‌ها در استان‌های الخلیل، قدس، جنین، بیت‌لحم ، نابلس و طولکرم متمرکز بوده است.

بنا به این گزارش، رژیم صهیونیستی در مدت یاد شده حکم «بازداشت موقت» برای 35 اسیر از 3 تا 6 ماه را صادر کرده است و از سوی دیگر تعدادی نمایندگان زندانی در زندان‌های رژیم صهیونیستی پس از بازداشت «سمیره الحلایقه» به 10 نفر رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس