بهشت زهرا

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا از توزیع گل و گلاب رایگان همزمان با شب جمعه آخر سال در میان زائران اهل قبور خبر داد.

به گزارش مشرق، اکبر توکلی در نشستی که صبح امروز برگزار شد،گفت: فردا به مناسبت شب جمعه آخر سال مراسم ویژه در بهشت زهرا تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس مقرر شده 5 هزار نیروی پلیس راهور از میدان تجریش تا بهشت زهرا مسئولیت راهنمایی زائران را بر عهده داشته باشند.

مدیرعامل سازان بهشت زهرا با اشاره به نصب 100 تابلوی ترافیکی در سطح بهشت زهرا اظهار کرد: در حال حاضر 100 تابلوی ترافیکی در سطح بهشت زهرا نصب شده تا شهروندان بتوانند راحت تر به قطعات موردنظر خود راه پیدا کنند.

توکلی از رفع برخی موانع فیزیکی در سطح بهشت زهرا خبر داد وتصریح کرد: مقرر شده موانع فیزیکی ، راهبندها و همچنین برخی مشکلات پیشین در سطح بهشت زهرا برای تردد شهروندان برطرف شود.

وی با اشاره به توزیع بروشور راهنما در میان شهروندان خاطر نشان کرد: قرار است فردا همزمان با شب جمعه آخر سال بروشورهای راهنما در اختیار شهروندان قرار گرفته تا آنها بتوانند راحت تر به مسیرهای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا در خصوص نصب بالن راهنما دربهشت زهرا اذعان کرد: قرار است در 15 نقطه اصلی بهشت زهرا بالن های راهنما نصب شده و این بالن ها بیشتر در اطراف درهای اصلی و قطعات شهدا نصب می شوند.

توکلی اهدا گل به زائران قبور شهدا را یکی دیگر از برنامه های سازمان بهشت زهرا دانست و گفت: قرار است در میان زائران حاضر در قطعات شهدا گل ،‌ گلدان و گلاب توزیع شود. 

وی از عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا خبر داد و اظهار کرد: مقرر شده فردا پنجشنبه کار عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا بخصوص شهدای گمنام در دستور کار قرار گرفته ضمن اینکه نسبت به نصب پرچم های جدید بر سر مزار شهدا اقدام شده است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به برپایی آخرین دعای کمیل و دعای ندبه سال در مجموعه بهشت زهرا بیان کرد: قرار است آخرین دعای کمیل و دعای ندبه در سالن دعای ندبه برگزار شود.

توکلی در خصوص برپایی مراسم سالگرد حاج احمد آقا خمینی در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: فردا شب مراسم سالگرد حاج احمد خمینی درحرم بنیانگذار انقلاب اسلامی برپا خواهد شد.

وی برپایی ایستگاه های صلواتی را از دیگر اقدامات سازمان بهشت زهرا طی روزهای آتی خبر داد و اذعان کرد: مقرر شده 8 ایستگاه صلواتی نسبت به خدمات رسانی اقدام کرده تا شهروندان در شب جمعه آخر سال با مشکل مواجه نشوند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا با تأکید بر لزوم فراهم کردن شرایط به منظور تردد آسان زائران قبور شهدا و سایر اموات تصریح کرد: برای تردد آسان زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) به سمت قطعات شهدا 40 دستگاه خودروی برقی جهت جا به جایی شهروندان به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

توکلی از راه اندازی میدان میوه و تره بار در مجموعه بهشت زهرا خبر داد و خاطر نشان کرد: قرار شده مرکزی تحت عنوان میدان میوه و تره بار درمجموعه بهشت زهرا راه اندازی شود تا شهروندان بتوانند نسبت به خرید محصولات مورد نظر خود اقدام کنند.

وی با اشاره به برپایی مراسم ویژه تحویل سال در قطعات شهدا اظهار کرد: امسال مراسم ویژه تحویل سال را در قطعات شهدا خواهیم داشت ضمن اینکه نمایشگاه گردشگری عطر یار که شامل نمایش توانمندی اقوام و عشایر می شود را در ایام نوروز خواهیم داشت.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا با ارائه توصیه ای به شهروندان حاضر در بهشت زهرا در ایام پایانی سال گفت: انتظار ما این است که شهروندان برای حضور در بهشت زهرا از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کرده ضمن اینکه زمان حضور مراقب کودکان خود باشند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس