مجید کیهانی

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: ورزشگاه تازه تأسیس امام رضای مشهد یکی از مدرن‌ترین پیست‌های دوومیدانی دنیا را دارد و برای این رشته همه امکانات را در خود گنجانده است.

 مجید کیهانی در مورد افتتاح ورزشگاه امام رضا در مشهد اظهار داشت: خوشبختانه این ورزشگاه و پیستی که در آن قرار دارد یکی از مدرن‌ترین پیست‌های دنیاست که توسط یک شرکت آلمانی نسب شده است که 8 خط استارت دارد. همه امکانات لازم برای برگزاری یک مسابقه بین‌المللی و تمرینات اردوهای ملی‌پوشان در آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: فدراسیون دوومیدانی از مسئولان آستان قدس و ورزش مشهد تشکر دارد. همه امکانات لازم در این ورزشگاه وجود دارد و ما می‌توانیم با قدرت بگوییم که حتی می‌توانیم المپیک را در آن برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اینکه یک دوره مسابقه بین‌المللی قرار است در خرداد ماه در مشهد برگزار شود، گفت: با حمایت‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است مسابقه بین‌المللی مهر رضوی با شعار «love Reza» برگزار کنیم. از همه ورزشکاران مطرح جهان دعوت کردیم تا در کنار حرم رضوی یک مسابقه باشکوه را برگزار کنیم.

کیهانی در مورد اینکه برخی می‌گویند این ورزشگاه در اختیار فوتبال قرار خواهد گرفت، گفت: صحبت‌هایی در این مورد شنیده‌ام اما زمین فوتبال در کشور زیاد داریم. در همان مشهد، ورزشگاه تختی و ثامن قرار دارند ولی این ورزشگاه منحصراً برای برگزاری مسابقات دوومیدانی است چون همه شرایط لازم را دارد. با عنایت امام رضا (ع)، دوومیدانی امروز صاحب مدرن‌ترین پیست خاورمیانه و حتی آسیا شده است. این هدیه امام رضا (ع) به ورزش اول المپیک در ایران است.

وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی مهد دوومیدانی ایران است، گفت: قهرمانان زیادی از این استان از جمله باغبان‌باشی، غیاثی و صابری پرورش یافته‌اند و قهرمانان سابق ایران و آسیا بوده‌اند. در حال حاضر هم قوی‌ترین دونده ایران یعنی حسن تفتیان از خطه خراسان است. خراسان رضوی پتانسیل خوبی در دوومیدانی دارد و باید به بهترین شکل از آن بهره ببریم. با احترامی که به رشته‌های دیگر قائلیم، اما باید بگویم این ورزشگاه برای دوومیدانی است. امیدوارم همان طور که در حرفها و شعارها از دوومیدانی رشته‌های پرمدال حمایت می‌شود، در عمل هم این اتفاق بیفتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارش IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
    0 0
    دو میدانی چیه بابا. ورزشگاه مدرن فقط فوتبال
  • میمنه IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
    0 0
    مترو - بهترین بیمارستان - بهترین ورزشگاه و پنجاه در صد از هتل های ایران در مشهد و خراسان است. ظاهرا تمام پول مملکت داره توی این استان و تبریز و اصفهان خرج می شه. پس استانهای دیگه چی؟ چند تا استان داریم که هنوز راه آهن به آنجا نرسیده. چرا باید بین استان ها این همه تبعیض باشه. لشکری از جوانهای کرمانشاه الان دارن توی متروی تهران دستفروشی می کننف چرا اینها نباید در استانهای خودشان کار و بار و زندگی داشته باشن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس