کد خبر 702066
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
سروش رفیعی

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای مهار بازیکنی در سطح تاباتا باید فکری می‌شد، اما او هر کاری دلش خواست در زمین انجام داد.

به گزارش مشرق، حمید در خشان در مورد شکست 3 بر یک پرسپولیس مقابل الریان قطر اظهار داشت: بازی بدی را از سوی بازیکنان پرسپولیس شاهد نبودیم. قبلاً گفته بودم حریف بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد که نقش مهمی را در تیم‌شان ایفا می‌کنند. در این بازی به عقیده من خارجی‌های الریان الخصوص تاباتا هر کاری دل‌شان خواست در زمین انجام دادند و عامل برتری تیم‌شان بودند.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس خوب بازی کرد و در شرایطی که می‌توانست برنده باشد بازی را واگذار کرد. مهاجمان پرسپولیس باز هم در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و تیمی هم که قدر موقعیت‌های خود را نداند برخی اوقات بازنده است.

درخشان با بیان اینکه خستگی یکی دیگر از عاملین باخت پرسپولیس مقابل الریان بود، خاطرنشان کرد: کاملاً مشخص بود که بازیکنان آن شادابی همیشگی را ندارند و  مخصوصاً در نیمه دوم خسته و پر اشتباه بازی کردند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا بهتر نبود برانکو بازیکنان تخریبی بیشتری را در مرکز میدان برای از کار انداختن بازیکنان خارجی خلاق خط هافبک و حمله الریان به کار می‌گرفت، تصریح کرد: به نظر من بازیکنان خارجی الریان با تجربه‌تر و خلاق‌تر از بازیکنان ما بودند. البته نمی‌توان گفت خط هافبک پرسپولیس بد عمل کرد. بازیکنی در سطح تاباتا خیلی تأثیرگذار ظاهر شد و برای مهار او باید فکری می‌شد. اینکه بخواهیم فقط از کامیابی‌نیا انتظار بازی تخریبی داشته باشیم و بقیه نفرات فانتزی بازی کنند، اشتباه است. در فوتبال امروز دنیا بازیکنان خط هافبک و حمله باید در کارهای دفاعی شرکت کنند و فقط صرفاً به پاس دادن و بازی روبه‌جلو فکر نکنند.

درخشان در واکنش به این موضوع که با نتیجه به دست آمده در این بازی احتمال حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان وجود دارد، گفت: شرایط برای پرسپولیس کمی سخت شد، اما الریان تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد. در بازی برگشت پرسپولیس می‌تواند با فشار تماشاگر و بازی هوشمندانه‌تری سه امتیاز را کسب کند. به شخصه به صعود پرسپولیس از گروه D لیگ قهرمانان آسیا کاملاً امیدوارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    60 30
    درخشان اگه بیل بزن بود باغچه خودشو بیل میزد..بشین تو خونت بازیارو نگاه کن
  • محسن IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    21 5
    برانکو باید به بازیکنان کمی استراحت بیشتر وانالیز بیشتری میکرد مخصوصا روی بازیکن های خارجی
  • علی IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    15 24
    اس اس چه کارش کرده ...
    • ناصر IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
      12 6
      این فصل دود از شما بلند شد از بس سوختید..داخل گروه آماتورها دو همی خوش هستید
  • کریمی IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    13 4
    اصلیترین عامل باخت پرسپولیس نداشتن برنامه کای بود نهایتا بازیکنان دویدند تاکتیک بدی هم نسبت به حریف نداشتند ازهم پاشیدگی تیممی مشهود بود بیشتر نقش سرمربی دیده نمیشد
    • رضا IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
      0 0
      سوراخ سوراخش کرده
    • محمد IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
      0 0
      خودت فهمیدی چی گفتی؟
  • لنگستان IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    0 0
    البته تیم پرافتخار پرسپولیس ،قهرمان چندین دوره از رقابتهای باشگاهای اسیا عادت به خوردن ۳ گل داره
  • حمید IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    0 0
    آدم قهتی اومده از این آقا نظر میخواین
  • حیدر IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    0 0
    وقتی یه تیم نتیجه نمی گیره معنیش اینه که خوب بازی نکرده تو سه بازی ۶گل خورده برای صدر نشین لیگ قابل قبول نیست منطقی باشیم و احساسی حرف نزنیم توهین به تیم استقلال با کسب نتایج خوب کار درستی نیست تمام تیم هایی که در لیگ آسیا حضور دارن قابل احترام هستند لوکوموتیو قهرمان هردو جام کشورش شده و تیم ضعیفی نیست .
  • علیرضا IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
    0 0
    آقای درخشان عامل اصلی باخت مفتضحانه لنگیها نبود داورهای وطنی در بازی بود ،دلیل هم دارم ،اگه داورهای لیگ خودمون بازی رو قضاوت می کردن ،خطای سید جلال که عمرا"خطا نبود ،ضمنا"مهاجم تیم حریف هم باید اخراج میشد،شیرجه به اون قشنگی طارمی ارزش یه پنالتی را نداشت ؟ضمنا"کمیته انضباطی ما هم باید قبلا"تماشاگرهای قطری رو محروم می کردن ،و ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس