محمد‌رضا رضایی‌کوچی

نماینده مردم جهرم در مجلس با بیان اینکه خدمت به مردم از اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب است، گفت: مبارزه با فساد و رسیدگی به معیشت مردم از دیگر اهداف این جبهه است.

به گزارش مشرق، محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب سبب نزدیکتر شدن و هم افزایی هر چه بیشتر نیروهای انقلاب می‌شود.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری این جبهه فقط محدود به انتخابات نیست، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب صرفا مصرف انتخاباتی ندارد، بلکه برنامه ریزی بلند مدت برای آینده دارد و این جبهه مانند برخی تشکل‌های سیاسی خلق‌الساعه که در ایام انتخابات به وجود آمده و پس از انتخابات از بین برود ، نیست.

عضو کمیته نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم از اهداف شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حل معضلات کلان اقتصادی، مقابله با فساد، رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم و توجه به مسائل اساسی جامعه از دیگر اهداف شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس