جوکار

دبیر کمیته استان‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فقط برای انتخابات نیامده‌ و از این رو تشکیلات آنها پس از انتخابات نیز در سراسر کشور باقی خواهد ماند

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، محمدصالح جوکار دبیر کمیته استان‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به انسجام نیروهای انقلاب در سراسر کشور و سازوکار جمنا برای وحدت، اظهار داشت:‌ ما امروز در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها ساختار و تشکیلات داریم و از طرف دیگر مجمع شهرستانی تشکیل و شورای استانی نیز شکل گرفته است.

جوکار با بیان اینکه کمیته‌های مختلف که برای جبهه در نظر گرفته شده تشکیل شده‌اند، ادامه داد: در سطح شهرستان‌ها، شورای اصلی در سطح محلات حضور دارند که خودشان انتخابات نمایندگان را برای مجمع برگزار کرده‌اند.

دبیر کمیته استان‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما از لحاظ ساز و کار رسیدن به گزینه واحد هم در بحث زیرساختی و هم اقدام عملی تا کنون اقدامات خوبی انجام داده‌ایم، بنابراین پس از برگزاری مجمع اول با حضور 3 هزار نفر از اعضا که نمایندگان سراسر کشور بودند، در مجمع دوم 5 نفر از کاندیداها مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبهه فراگیر مردمی با حضور خود مردم و معتمدین آنها تشکیل شده است، خاطر نشان کرد:‌ تشکیلات جبهه با کمک خود مردم در سراسر کشور ایجاد شده و در سطح اقشار نیز همه آنها دارای سازمان‌دهی و تشکیلات بوده و در مجمع ملی نیز نماینده خواهند داشت.

جوکار یادآور شد: نشست هماهنگی ستادهای استانی و اقشاری جبهه مردمی به منظور نحوه تعامل و هماهنگی آنها برگزار شد و ساز و کارها برای رسیدن به کاندیدای واحد در نظر گرفته شد، بنابر این امیدواریم یک مسیر نجات‌بخش ملی برای کشور و مردم پیدا کرده باشیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: امروز در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و خلأهای موجود بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد و این جلسات به صورت هم‌اندیشی است که با حضور همه اقشار و کارشناسان برگزار می‌شود تا در برنامه‌های آینده جبهه و نیز معرفی کاندیدای مطلوب مؤثر باشد.

وی درباره استمرار کار جبهه پس از انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فقط برای انتخابات نیامده‌ و از این رو تشکیلات آنها پس از انتخابات نیز در سراسر کشور باقی خواهد ماند و تیم‌هایی که لازم است برای خدمت‌رسانی به مردم و پیگیری مطالبات از دولت مستقر را داشته باشند، مورد توجه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس