نشست خبری علی لاریجانی

آخرین نشست خبری رئیس مجلس در سال جاری در حالی عصر امروز برگزار شد که پای «لایو استوری» صفحه اینستاگرام لاریجانی هم به این نشست خبری باز شد.

به گزارش مشرق، دومین نشست خبری علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از زمان آغاز به کار مجلس دهم عصر امروز با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی در تالار مدرس ساختمان مشروطه مجموعه بهارستان برگزار شد.

*این نشست خبری که از ساعت 14:30 دقیقه و بدون تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد به صورت Live Story از صفحه اینستاگرام علی لاریجانی رئیس مجلس توسط یکی از خبرنگاران مجلس پخش می‌شد.

*علی لاریجانی که دارای دکترای فلسفه است، به محض اینکه در جایگاه قرار گرفت، خطاب به خبرنگاران گفت که این آخرین نشست خبری بنده در سال جاری است، البته اگر شما شیطنت نکنید!

*جاگیری نامناسب گل روی تریبون لاریجانی، موجب ایجاد مشکلاتی برای عکاسان و تصویربرداران شده بود و امکان عکاسی مناسب برای آنان وجود نداشت.

*سوالات مختلفی در این نشست خبری پرسیده شد، از انتشار برخی اخبار درباره کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی تا تشکیل «جمنا».

«من در این باره جلسه‌ای ندارم و علت آن هم این است که فکر می‌کنم مسائل کشور مخصوصاً در حوزه اقتصادی مسائل پیچیده‌ای شده و باید برای آن وقت گذاشت، همان بهتر که به بنده خبر ندادند»؛ این پاسخ لاریجانی به خبرنگار سوال‌کننده درباره جمنا بود که پرسید آیا پیش از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به شما اطلاع دادند.

*وقتی خبرنگاری از رئیس مجلس پرسید که آیا آیت‌الله رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری باید استعفا بدهد یا نه؟ گفت که «من تقصیری در این مورد ندارم!»

* بعد از اعتراضات و انتقادات گسترده نسبت به مصوبه حقوق 24 میلیونی مدیران کشور و کوتاه آمدن مجلس از این مصوبه و ردّ آن در شورای نگهبان و سپس حذف کل این بند از برنامه ششم باز هم خبرنگاری در سوالی این موضوع را به عنوان سوال مطرح کرد و رئیس مجلس هم انتقاداتش نسبت به اعتراضات به این مصوبه را مطرح کند.

*اواسط این نشست خبری بود که رئیس مجلس شورای اسلامی با خنده خطاب به خبرنگاران گفت: امروز قدری جلسه ساکت نیست؟! به نظرم آقای مردوخی در جلسه حضور ندارد!

*«ایراد من به جمنا به روش برخوردشان با مجلس درباره سقف حقوق مدیران کشور بود، بنده راجع به ماهیت اقدامات جمنا نظری ندارم، اینکه افرادی برای انتخابات کنار هم جمع شوند، اشکالی ندارد.» این بخشی از صحبت‌های رئیس مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره جمنا بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس