کد خبر 700940
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
مصطفی کارخانه

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: تیم پیکان به هیچ عنوان تیم کوچکی نبود و به بردن این تیم پرستاره افتخار می کنم.

به گزارش مشرق،  مصطفی کارخانه پس از شکست تیم پیکان در دومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال و کسب عنوان قهرمانی گفت: به تمامی مجموعه بانک سرمایه و بازیکنانم تبریک و خسته نباشید می گویم. به ویژه از کسانی که ما را حمایت کردند تا قهرمان شویم.

وی در ادامه گفت: اینکه می گفتند ما سه برابر تیم پیکان هزینه کردیم ، درست نیست و در واقع دروغ سال است! ما شایستگی قهرمانی را داشتیم و به حق خودمان رسیدیم. ما همواره صدرنشینی را حفظ کردیم چراکه به قهرمانی ایمان داشتیم و از روز اول، اسب خود را برای رسیدن به این همین هدف زین کردیم.

کارخانه افزود: برخی گفتند امیر غفور و برخی بازیکنان اصلی در ترکیب تیم پیکان نبودند و شما به راحتی این تیم را بردید، اما ما پیش از این هم توانسته بودیم پیکان را با تمام ستاره هایش شکست دهیم. ما روز خوبی را پشت سر گذاشتیم چون بعد از پیروزی در نخستین دیدار فینال، توانستیم ۵۰ درصد مسیر رسیدن تا قهرمانی را طی کنیم.

سرمربی تیم بانک سرمایه خاطر نشان کرد: کار ما هنوز تمام نشده چراکه جام باشگاه های آسیا ، جام باشگاه های جهان و مسابقات لیگ سال آینده را نیز در پیش داریم. ما از روز ۲۵ فروردین دوباره تمرینات خود را استارت می زنیم که امیدوارم با عدم تداخل با برنامه های تیم ملی و همکاری فدراسیون بتوانیم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

کارخانه در ادامه گفت: در بازی امروز بارها اعتراضاتی هم مطرح شد که خوشبختانه با ویدئو چک توانستیم تمامی مسایل را برطرف کنیم. ضمن اینکه نظم و انضباط همواره سرلوحه ما در تیم بانک سرمایه بوده و حاشیه نیز همواره خط قرمز من بوده است.

وی تیم پیکان را تیمی بزرگ و توانمند خواند و گفت:ما با تیمی بازی کردیم که از نظر دفاع و سرویس جزو بهترین‌هاست، اما برای دوم شدن وارد میدان شد. شاید به همین دلیل که ما شهامت بیشتری داشتیم توانستیم از ابتدا خودمان را قهرمان بدانیم و در نهایت به این هدف برسیم.

سرمربی تیم بانک سرمایه در پایان اظهار داشت: از بچه محل‌های خودم در ورامین بسیار گله‌مندم، چراکه از آنان انتظار حمایت داشتم ولی در برخی بازیها حتی بر علیه ما نیز شعار دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس