کد خبر 700643
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
کوادکوپتر

یک فرمانده حشد شعبی جزئیات سرنگونی یک فروند کوادکوپتر متعلق به گروه تروریستی داعش را تشریح کرد.

 به گزارش مشرق، در جبهه عملیاتی تلعفر، این فرمانده حشد شعبی در این باره گفت : رزمندگان شجاع بدر تیپ چهارم بخش استخبارات(اطلاعات) توانستند یک فروند کوادکوپتر وابسته به داعش را سرنگون کردند،  این یک کوادکوپتر معمولی بوده که داعش در آن تغییر کاربری  ایجاد کرد به طوری که قابلیت شلیک بمب مغناطیسی را پیدا کرده است.

وی افزود:  همانطور که مشاهده می‌کنید ترتیب آن عبارت است از قوطی پلاستیکی که بمب مغناطیسی در آن قرار داده شده است، این دستگاه کنترل از راه دور با باطری گلدن است،  این کوادکوپتر را نیروهای حشد شعبی سرنگون کردند،  بارها آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند، خدا را شکر آن را سرنگون کردیم، روز گذشته آن را سرنگون کردیم.

این رزمنده حشد شعبی تصریح کرد : اگر خدا بخواهد اقدام به بازطراحی و بازسازی آن خواهیم کرد، ولی آن را برای حمله به داعشی‌ها خواهیم ساخت به یاری خدا و با این دستگاه به تجهیزات آنها نفوذ خواهیم کرد و آن را علیه خودشان مورد استفاده قرار خواهیم داد.  

وی خاطر نشان کرد :  این دومین پهپاد است که بخش  اطلاعات تیپ چهارم آن را سرنگون کرده است، به یاری خدا و به لطف بازوران قهرمانان حاضر در میدان و قهرمانان واحد شناسایی اداره اطلاعات شاخه نظامی تیپ چهارم پیروزی در راه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس