کد خبر 700639
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
محاکمه

متلک پرانی پسردستفروش به دختر نوجوان در شرق تهران جنایت آفرید. نیمه شب جمعه به قاضی محسن مدیرروستا، کشیک جنایی تهران خبر رسید که پسر۱۷ساله‌ای در حوالی فلکه دوم تهرانپارس به قتل رسیده است.

به گزارش مشرق، با حضور قاضی جنایی و ماموران در محل تحقیقات آغاز و مشخص شد که پسر نوجوان در یک درگیری به قتل رسیده است. درگیری میان چند جوان در محل بساط دستفروش‌ها رخ داده و عامل جنایت هم کسی جز جوانی دستفروش نبود.

آنطور که مشخص بود قاتل به دختر نوجوانی متلک گفته و همین موضوع شروع دعوای برادر دختر نوجوان با دستفروش بوده است.

برادرمتعصب که همراه خواهرش برای خرید شب عید به محله دستفروش‌ها رفته بود، پس از آن با دوستش به نام هادی تماس گرفته و از او خواست تا برای هواخواهی از او به محل بیاید.

دقایقی بعد هادی به همراه چند نفر دیگر در محل حاضرشدند که در نهایت جوان دستفروش با ضربات چاقو هادی را به قتل رساند و برادر دختر نوجوان را با چاقو زخمی کرده و پا به فرار گذاشت.

هم‌اکنون تیمی از کارآگاهان مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغاز کرده است.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • pari IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
    11 2
    یک سری افراد هستن که کاملا" خودشان را معرفی میکنن .. 1-همان دختری که نیمه برهنه وبزک کرده به خیابان میآید یعنی من توانایی شنیدن هرحرفی را دارم.. 2-مردانی که فقط نرهستن وبا متلک میگن من اهل هربی غیرتی هستم..
  • نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
    7 0
    باید اعدامش کنن اینچنین ادمایی را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس