کد خبر 700629
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
ایران و عراق

فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که ۴ لژیونر این کشور برای آمدن به تهران به خاطر کوتاهی فدراسیون ایران دچار مشکل شدند.

به گزارش مشرق و به نقل از روزنامه المدی عراق، منبعی نزدیک از فدراسیون فوتبال عراق فاش کرد که لژیونرهای عراقی شاغل در اروپا و کشورهای حاشیه خلیج فارس با مشکل روادید از سوی سفارتخانه‌های ایران در این کشورها مواجه شدند. این مشکل به خاطر اینکه فدراسیون فوتبال ایران لیست این بازیکنان را به سفارت‌های ایران در این کشورها اعلام نکرده و همین نفرات برای دریافت روادید ایران با مشکل اساسی روبه‌رو شده‌اند. این درحالی است فدراسیون عراق در تاریخ 27 ژانویه(8 بهمن) لیست بازیکنان را به فدراسیون ایران فرستاده بود.

این منبع افزود: لژیونرهایی که گذرنامه خارجی دارند به تهران سفر خواهند کرد تا در فرودگاه بین المللی تهران روادید خود را دریافت کنند، اما انتظار می‌رود که فدراسیون عراق برای گرفتن روادید ضرغام اسماعیل و علی فائز، دو بازیکن عراقی در تیم ریزه اسپور ترکیه، علی عدنان، بازیکن اودینزه ایتالیا، احمد ابراهیم، بازیکن تیم الامارات امارات نامه‌ای جدید را امروز(یکشنبه) به فدراسیون ایران بفرستد تا فدراسیون ایران سریعا به وزرات خارجه این کشور اطلاع دهد تا به سفارت خانه‌هایش در کشور ترکیه، ایتالیا و امارات دستور صدور روادید به این چهار لژیونر را بدهد تا این 4 بازیکن بتوانند سریعا خودشان را به اردوی تیم‌ملی عراق در تهران برسانند.

این منبع آگاه از فدراسیون عراق در پایان گفت: سفارت ایران در بغداد به کاروان تیم‌ملی عراق روادیدی به مدت یک هفته داده است که این روادید یک روز مانده به بازی با استرالیا به پایان می‌رسد و باید سفارت ایران مدت آن را حداقل برای یک هفته دیگر تمدید کند. کاروان عراق چهارشنبه(25 اسفند) عازم تهران است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس