کد خبر 700349
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
ممنوع

سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای برخی فراورده‌های غذایی را که به علت نداشتن مجوزهای قانونی یا جعل اسناد مورد نیاز اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی غیر مجاز شناخته شده اند را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای برخی فراورده‌های غذایی را که به علت عدم داشتن مجوزهای قانونی لازم و یا جعل اسناد مورد نیاز اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی  غیر مجاز شناخته شده اند را اعلام کرد.

بنا براین اطلاعیه ﻧﺎن ﺧﺮﻣﺎﯾﯽ با نام تجاری ﺛﺎﻣﻦ، ﭘﺸﻤﮏ وﺣﺒﻮﺑﺎت با نام تجاری اﻫﻮرا، ﻧﺎن ﺧﺮﻣﺎﯾﯽ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ آﻗﺎی ﻣﺤﻤﺪی با نام تجاری ﻗﺎﺋﻢ و ﮐﻠﻮﭼﻪ ﺳﻨﺘﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪی ﻣﻮﺳﻮﯾﺎن ﻋﻠﯿﺸﺎه با نام تجاری ﺑﯿﺎن ﻓﺎﻗﺪ اﻋﺘﺒﺎر به علت نداشتن مجوزهای لازم غیر مجاز شمرده می‌شوند.

همچنین ﭘﯿﺮاﺷﮑﯽ با نامهای تجاری ﺑﻠﻮط و برادران و دوﻧﺎت ﺷﺮﮐﺖ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻏﺬاﯾﯽ ﻣﻤﺘﺎز، ﺑﺎﻣﯿﻪ ﺳﻨﺘﯽ با نام تجاری مهدی، ﻋﺴﻞ ﺧﻤﺮه ای(ﺑﺎل) ﺷﺮﮐﺖ آﺗﺎم ﺳﺎواﻻن با نام تجاری آﺗﺎم ﺳﺎواﻻن، ﻣﺮﺑﺎی ﻫﻮﯾﺞ  ﺷﺮﮐﺖ ﺣﮑﺎک ﻧﻮﺑﺮ، ﻗﻨﺪ ﮐﻠﻮﺧﻪ با نام تجاری ﺟﺎم ﻧﻘﺪه و ﮔﺰ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه اﺻﻔﻬﺎن با نام تجاری ﺻﻬﺒﺎ  مشمول محصولات غیر مجاز می‌گردد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در انتهای اطلاعیه خود از مصرف کنندگان خواسته است در صورت مشاهده فرآورده های مذکور در سطح عرضه مراتب را از طریق شماره تلفن 66405569 به اطلاع این سازمان  رسانده یا به نزدیکترین  معاونت غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی های سراسر کشور  مراجعه نمایند تا نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس