فوتبال ساحلی تیم ملی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری مقابل تیم ملی امارات قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا شد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا و انتخابی جام جهانی از 14 اسفند آغاز و امروز (21 اسفندماه) با دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات پیگیری شد تا تکلیف تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها مشخص شود.

در دیدار فینال قهرمانی آسیا تیم‌های ملی ایران و امارات به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار در نهایت ملی‌پوشان کشورمان با ارائه یک بازی پرقدرت و یکطرفه موفق شدند با نتیجه 7 بر 2 از سد تیم ملی امارات بگذرند و عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنند.

در این دیدار برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مسلم مسیگر (2 گل)، محمدعلی مختاری (2گل) ، پیمان حسینی، امیرحسین اکبری و سیدعلی ناظم گلزنی کردند.

تیم‌های ملی امارات و ژاپن با 2 عنوان قهرمانی آسیا پرافتخارترین تیم‌های آسیا بشمار می روند و ساحلی بازان ایران که در رنکینگ اول آسیا قرار دارد با شکست هر دو تیم ژاپن و امارات ؛ دومین قهرمانی خود در آسیا را بدست آوردند.

در دیدار رده‌بندی تیم های ملی ژاپن و لبنان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 6 بر 3 تیم ملی ژاپن خاتمه یافت. در پایان این رقابت‌ها تیم‌های ملی ایران، امارات و ژاپن جواز حضور در جام‌جهانی 2017 باهاما را کسب کردند.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اجلّه IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    0 0
    قهرمانان خدا قوّت، خسته نباشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس