کد خبر 700198
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
یاران روحانی

با دست رد پزشکیان برای ضربه‌گیر شدن برای روحانی، رسانه‌های حامی دولت از تلاش گروهی برای قانع کردن گزینه‌های جدید تحت عنوان نامزد پوششی خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، "نامزد پوششی" یا "گزینه‌های ضربه‌گیر" از ماه‌ها پیش از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلب در حالی طرح شد که یکی از این رسانه‌ها به نقل از رئیس‌جمهور نوشت که حسن روحانی رسماً خواستار کاندیداتوری گزینه‌های ضربه‌گیر برای دفاع از در مناظره‌های انتخاباتی شده است.

مجید محتشمی رئیس جبهه اصلاح‌طلبان ، طرح گزینه‌های ضربه گیر را تائید کرد اما گفت که اعضای هیئت رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره این طرح با حسن روحانی مشورت کرده و منتظر پاسخ وی هستند.

اما، مسئله اصلی درباره گزینه‌های ضربه‌گیر که مهمتر از اصل موضوع است، مصدایق این گزینه‌ها هستند؛ مسعود پزشکیان گفت که کاندیدا نخواهد شد و تلویحاً تاکید کرد که در صورت کاندیداتوری نیز گزینه‌ ضربه‌گیر برای روحانی نخواهد بود؛ گزینه دیگر علی مطهری بود که سکوت را بر هر نوع واکنشی ترجیح داده است.

و اما امروز ظاهراً بعد از منتفی شدن بازی افرادی همچون پزشکیان در نقش گزینه ضربه‌گیر، رسانه‌های حامی حسن روحانی از گزینه‌های دیگری نام می‌برند؛ امروز یک سایت حامی دولت نوشت که گروهی از حامیان روحانی در حال قانع کردن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، نوبخت معاون برنامه ریزی رییس جمهور و جهانگیری معاون اول رییس جمهور برای ضربه‌گیر شدن روحانی در انتخابات 96 هستند؛ تلاشی که مشخص نیست مورد استقبال سه مقام دولتی قرار بگیرد؟.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس