کد خبر 700088
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
شکنجه

سه متهم به آدم‌ربایی که پسر جوانی را به خاطر اختلاف شخصی ربوده و به باغی در لواسانات برده و شکنجه داده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، چند روز قبل پسر جوانی وحشت‌زده به اداره پلیس رفت و از سه مرد جوان به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد. شاکی در توضیح ماجرا گفت: ساعت 22 شامگاه گذشته یکی از بچه‌های محلمان به نام فریدون که از اوباش محل است با من تماس گرفت و گفت: برای انجام کاری به قهوه‌خانه برادرم بروم. او گفت که داخل قهوه‌خانه منتظر من است. وقتی به نزدیکی قهوه‌خانه رسیدم، فریدون همراه یکی از دوستانش راه مرا سد کردند. به فریدون گفتم که قرارمان در قهوه‌خانه بود، اما او از من خواست سوار خودرواش شوم و درباره اختلافی که با او داشتم، حرف بزنم و من هم سوار خودروی او شدم. هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بودیم که متوجه شدم او به طرف بزرگراهی در حوالی شمال تهران حرکت کرد.


آنها به اعتراض‌های من توجهی نکردند تا اینکه ساعتی بعد مرا به باغی در حوالی لواسانات بردند. داخل باغ با یکی از اراذل محلمان به نام شاپور روبه‌رو شدم که فهمیدم صاحب باغ است. مدتی بود از شاپور خبری نداشتم تا اینکه آنجا دیدم او خودروی خارجی و باغ بزرگی دارد. او وضعیت مالی خوبی نداشت، اما به خاطر کارهای خلافی که انجام می‌دهد یک شبه پولدار شد. شاپور آنقدر وضع مالی خوبی دارد که هر ماه خودروی خارجی مدل بالایی سوار می‌شود و چندین نوچه هم برای خودش استخدام کرده است و من آن روز تازه متوجه شدم که فریدون و دوستش نوچه او هستند. وی ادامه داد: شاپور وقتی مرا دید، سیلی به من زد و از من خواست اختلافم را با فریدون تمام کنم. پس از این فریدون و دوستش مرا به شدت کتک زدند و مرا مجبور کردند به پای شاپور بیفتم و دست و پای او را ببوسم. آنها از کتک خوردن‌ها و بوسیدن دست شاپور هم فیلم گرفتند و در نهایت ساعتی بعد مرا از باغ بیرون انداختند که خودم را به سختی به تهران رساندم.

با طرح این شکایت، پرونده به دستور قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم برای رسیدگی در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت. در حالی که تحقیقات پلیس اظهارات شاکی را تأیید می‌کرد، مأموران سه مرد جوان را به اتهام آدم‌ربایی و ضرب و جرح بازداشت کردند. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

منبع : روزنامه جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس