جاده

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام این مطلب که هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند، گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حاملین مواد سوختی یا فاسد شدنی، امروز در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

وی به انسداد برخی محورها اشاره و تصریح کرد: محور شمشک به دیزین، پونل به خلخال، سروآباد به پاوه، اولنگ به شاهرود، گنج‌نامه به تویسرکان در همدان، رودبار - کهنوج - قلعه‌گنج در جنوب استان کرمان و همچنین محورهای شیراز - جهرم، نی‌ریز - استهبان در استان فارس به دلیل عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه اشاره و بیان داشت: طبق روال جمعه‌ها و به منظور تسهیل در تردد هموطنان، تردد وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از محورهای فوق ممنوع است.

وی اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان در بازه زمانی 15 تا 23 امروز جمعه مورخ 20 اسفند ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 23 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس