سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای استان اعمال می‌شود، گفت: این محدودیت‌ها به‌منظور تردد انواع وسایل نقلیه و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی طی روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش مشرق، محمدرضا خسرویان درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی جریان دارد و آمد و شد خودروها به‌صورت عادی و روان است.

وی بیان کرد: از نظر جوی نیز سطح محورهای مازندران خشک بوده و مشکلی نداریم.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای استان اعمال می‌شود، افزود: این محدودیت‌ها به‌منظور در تردد انواع وسایل نقلیه و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی طی روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود.

این مسؤول به یک‌طرفه شدن محور کندوان روز جمعه 22 بهمن ماه امسال اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 22 بهمن ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

خسرویان با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، اظهار کرد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه 22 بهمن ماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه 20، پنج‌شنبه 21 و جمعه 22 بهمن ماه امسال از این محور ممنوع است.

سرپرست پلیس راه مازندران با تأکید بر رعایت مقرررات راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

خسرویان یادآور شد: همچنین رانندگان برای تردد در ارتفاعات و مسیرهای کوهستانی مازندران با اطمینان از سلامت فنی خودروها تردد کرده و حتماً خودروهای آنان به تجهیزات زمستانی مجهز باشد.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس